Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Fester Bestertester - 5 januari 2009 23:50

Jag avskyr att bli duad och jag avskyr att bli kallad Sune. Vill man mig något får man säga herr, Sir eller Ni. Dua aldrig en veteran inom UFO-Sverige.



Från och med nu kommer jag att tala om mig själv i tredje person och jag kräver att Ni (!) respekterar detta.



Adjö till Sune, välkommen Herr Sune.

Av Fester Bestertester - 5 januari 2009 23:33

Härmed tvingas jag banna Jerker från Katrineholm. Han har ljugit, duperat och slagit blå dunster i våra ögon.



Jerker har tagit på sig en mängd uppdrag, men har hitills inte infriat ett enda. Skandal! Adjö på ett tag, du knasiga människa.



Med hopp om en bättre morgondag/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 5 januari 2009 23:07

Vi kanske prövar ett nytt grepp för att öka besöksantalet. Hädanefter kanske vi skriver alla våra artiklar på swahili, för att nå en bredare grupp än sopiga svenskar. Jambo! Good, good, massa!



Tyvärr kan jag ju ingen swahili, men det kanske går att "googla" fram översättningar. Vad tycker ni? Ska Käftsmällen "go african"?

Av Fester Bestertester - 5 januari 2009 17:35

Rester av uppkastning besudlar nu Lizmut's Rymdvante. Enligt chockade ögonvittnen ska Hasse efter att ha spytt ha torkat munnen med vår käre vante. Stämmer detta ska han få bekosta en kemtvätt. Det är bara att hoppas att vanten klarar sig oskadd från detta "äventyr".

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards