Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Fester Bestertester - 11 augusti 2010 21:07

Ett gudsförgätet område i Norrköping är Navestad i söder. Det byggdes sent sextiotal som en del i statens miljonprogram. Våra bostäder var eftersatta och vi var trångbodda. Lösningen blev betongöknar, likt statarlängor på höjden.


Idag skördar vi den bittra frukten. Våld, utanförskap och sociala problem. Trots omfattande renoveringar om ombyggnationer kvarstår Navestads problem. Det är helt enkelt ett skitområde med extremt hög brottslighet. Se till att undvika detta område om du någonsin kommer till vår stad.


Vill du bli våldtagen? Kom till Navestad. Vill du bli rånad? Jajamen, kom hit. Olof Palme var ytterst ansvarig för denna gigantiska felsatsning. Hoppas han roterar i sin grav, nu när vi har svaret på hans huvudlösa satsning. Må Navestad förgås i rök och damm. Good riddance of bad rubbish!

Av Fester Bestertester - 11 augusti 2010 17:22

Författat av Syster Birgitta i Finspångs Intergalaktiska Råd.

 

För en ynka femhundring låter jag spå dig. Jag använder kristallkula och kaffesump. Mina metoder har bevisad effekt och jag kan få dig att häpna.


Vill du veta något om din framtid. Vill du ha kontakt med döda släktingar. Inga problem. Jag har hjälpt hundratals människor till dags dato och du kan bli nästa.


Skicka ett pm med telefonnummer så ringer jag upp. Jag kan även förmedla kontakt med utomjordingar.

Av Fester Bestertester - 11 augusti 2010 16:56

Tjena, det var Hasse här. Jag var på partaj igår hos X. Vi söp friskt och jag fick prova hans schizomedicin Leponex. Det enda som hände var att jag blev trött, nej då är jag mer intresserad av hans banso, men den håller han hårt i.


Det blev en sjukskrivning idag, jag skyllde på ryggen i vanlig ordning. Det var kul att se X full, han pratade engelska och sade sig vara CIA-chef. Mycket roligt. Detta var genrepet inför vår kräftskiva i Motala. Vi ses där.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards