Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Fester Bestertester - 16 augusti 2011 02:49

Jag tittar österut för inspiration och hopp. Landet jag fäster mitt öga på är såklart Japan. Det är ett alltigenom homogent samhälle, men även ack så modernt. Dock har man haft förståndet att behålla det gamla, det ger i städerna en spännande blandning av gammalt och nytt.


Det sägs att japanerna är väldigt intelligenta och vem är jag att tvivla på det? Tänk på allt de gett oss; Datorer, motorcyklar, bilar och andra tekniska mojänger. Japanen är hövlig, pålitlig och ansvarskännande.


Att sedan deras kvinnor oftast är väldigt söta är en bonus. Det har länge varit min dröm att avla med en av dem och kanske blir den sann. Tänk vilken spännande kombination det skulle bli. Japan är och förblir ett drömsamhälle.

Av Fester Bestertester - 16 augusti 2011 01:29

Hej på er alla. Jag heter Lennart K Lindström. Som ni kanske vet är jag homosexuell och har ett aktivt sexliv. Dock ser jag till att skydda mig, det är kondom på som gäller. Visst är det härligt att ta satsen i munnen, men det kan sluta med att man drar på sig sjukdomar och det är det inte värt, tycker jag.


Idag var jag en sväng till en liten affär som säljer sexredskap och mycket annat som hör kärlekslivet till. Jag var på jakt efter objekt att stoppa upp i rumpan. Jag har provat det mesta jag kunnat finna i hemmet, såsom pennor, stearinljus, morötter och andra avlånga attiraljer. Jag är sugen på något nytt.


Jag tittade lite på dildos, men de flesta var alldeles förstora för mig, vi snackar John-Holmes-kaliber här. Det går såklart att ta emot stora prylar i stjärten, men då ska det föregås av massage, plus att man applicerar rikligt med glidmedel. Jag vill ha något snabbt och smidigt att ta till när jag drabbas av en plötslig kåtattack. Då måste jag ha något i rumpan och det illa kvickt.


Det är dåligt att sexaffärer tycks förbise oss homosexuella. Vi finns, vi har behov och vi är potentiella kunder. Fram för mer analpluggar och smala vibratorer. Ändtarmen måste få sitt, ska det vara så svårt att förstå?

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards