Alla inlägg den 4 april 2012

Av Fester Bestertester - 4 april 2012 20:15

Hallå där, Bror-Anders! Om en medlem känner sig trampad på tårna må det vara hänt. Om en hel avdelning gör det är det inte bra. Det är seriös verksamhet vi sysslar med, ingen hobby. Kanske blir det vi som räddar vår planet i slutändan.


Dina bilder höll inte måttet, helt enkelt. Allt är inte ufon, allt har inte utomjordiskt ursprung. Nu sitter du ned i båten och kämpar på, inte gråta ut på en simpel blogg.


Du är välkommen på kaffe med punch hos vår Sune på långfredagen. Väl där kan vi ta diskussionen till nya höjder och inte göra det öppet på internet. Hoppas du kommer.

Av Fester Bestertester - 4 april 2012 19:50

Jag heter Bror-Anders och har nyligen gått med i UFO-Sverige. Jag har ett välcementerat intresse för utomjordingar sedan barnsben och då pratar vi femtiotal. Efter att ha sökt igenom internet hittade jag så till UFO-Sverige och löste omedelbart ett medlemskap.


Föreningen är hierarkiskt uppbyggd och det kan störa mig. När Sune visar upp sina gulnade örngott och skyller dessa på utomjordingar, kan jag tycka att det blir för mycket. Hoppas bara att jag kan komma med denna kritik utan att bli utesluten.


Var jag än går är kameran med. Jag har tagit en del bilder på konstiga fenomen och skickat in dem, men när jag vill diskutera dem ytterligare möts man av en sluddrande röst som viftar bort mina pangbilder. Detta sker företrädelsevis på fredag- och lördagkvällar. Består hela organisationen av drinkare?


Jag ska nog koncentrera mig på att ladda hem texten som finns att tillgå och trycka upp egna flygblad. Jag hade hoppats på att finna vänner och gelikar. Nåja, UFO-intresset består. Det är bara ledningen för UFO-Sverige jag kritiserar.

Av Fester Bestertester - 4 april 2012 18:36

Har ju ganska dåligt med pängar. Pängar! Då fick jag ta mig en funderare, mat eller öl? Beslutet kom snabbt och det har jag inte ångrat. Det blev systembolaget och arton burkar Bellman. Vad fasen, blir jag hungrig kan jag leva på pasta och ris, vilket jag har hemma. Blir jag ölsugen och inget har är det värre. Jag förbannar röda dagar, dagar mitt vattenhål har stängt. Ska bomma ett par hundringar av mamma och omsätta pengarna i dryck. Hasse Promille kräfva ett rus om dagen.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards