Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Fester Bestertester - 7 augusti 2012 18:53

Plockade som vanligt upp tanten ur källaren för matlagning. Denna gång stod korv stroganoff på menyn, en enkel maträtt som till och med jag klarar av att laga till. Trots det fick jag hänga över hennes axel och guida henne genom receptet.


Med maten nästan färdig satte jag mig till bords och njöt av en drink. Hann väl dra i mig halva innan lilla frun kom med stekpannan. Då hände det som inte fick hända, hon snavade till och maten flög i en båge från stekpannan och landade i mitt knä.


Vid Sirius, vilken liten tokkärring man är gift med. Jag flög upp ur stolen med ömmande lår och skrev. Gjorde dumma lilla Phain detta med flit? Hon vimsade runt och ramlade ett par gånger mot bland annat bordsskivan.


När allt hade lugnat ned sig ledsagade jag henne till källaren igen, Phain hade då en rejäl blåtira och en fläskläpp, men så går det när man är klantig. Jag blev blåst på lunchen och tanten får stanna i källaren tills hennes skador är läkta. Jag fick äta mig mätt på kanelbullar. Så kan det gå.


Arg motala-bo

Av Fester Bestertester - 7 augusti 2012 17:42

Satt i Hörsalsparken och njöt av några öl på förmiddagen. Var så där skönt "morgonlullig" som man blir av fyra öl på kort tid och tom mage. Solen sken och polisen lyste med sin frånvaro.


Då såg jag det: en riktig puma kom mot mig och vickade förföriskt på höfterna. När hon var allldeles nära fäste jag blicken på hennes skumpande byst, fyllig och med synliga vårtor genom tröjan. Mums!


"Skål, jäntan" utbrast jag och höjde burken i en hälsning. Då exploderade hon. "Sluta stirra, snuskgubbe", eller något sådant, vilket blev hennes ofina svar. Då gick det upp ett ljus för mig. Jag hade just haft närkontakt med en lesbisk kvinna, en manshatare. Nåja, det fanns trevligare kvinnfolk att fästa blicken på än denna satmara. Sommaren är som gjord för damer att gå lättklädda och egga oss män.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards