Alla inlägg under maj 2013

Av Fester Bestertester - 10 maj 2013 13:14

Jerker i Katrineholm har varit ute flera nätter i rad och spanat och natten som var fick han napp. Han ringde mig upphetsat på morgonen och berättade att han fångat ett ljusfenomen på bild. Han tror spontant att det rör sig om ett moderskepp från Andromeda, vilket ska ha släppt ifrån sig mindre ljusklot, så kallade spanare. Jag räknar med att han mailar bilderna till mig under dagen.


Det lutar åt en medalj för Jerker, då han lägger mycket av sin fritid på vårt viktiga UFO-arbete. Det känns tryggt att killar som han kan ta vid när det gammla gardet tar ned skylten. Hoppas även du som läser detta blir sporrad och kanske hjälper till i ditt närområde.


MVH/UFO-Norrköping

Av Fester Bestertester - 9 maj 2013 19:24

Jag var på besök hos min vän under dagen. Han lirar bordtennis på korpnivå och när han gick på toaletten fick jag ett infall. Där låg hans racket och jag greppade det darrande av kåthet. Jag drog av mig byxor och kalsonger och pressade upp handtaget i mitt villiga bajshål. Det kändes, kan jag lova.


Jag hann dra lite i snoppen innan min vän kom tillbaka från hemlighuset. Då gick jag skälmskt baklänges mot honom och spände upp rumpan så gott jag kunde. Jag älskar att spexa. Han skrattade gott och erbjöd mig en pingisboll. Även den gick samma öde till mötes. Nu onanerar jag till minnet av dagens upptåg. Ett ömt anus är ett tillfredsställt anus.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 7 maj 2013 23:30

Nu har vi ett ypperligt tillfälle att rikta blicken uppåt, att scanna av vår del av himlavalvet. Vi blir kanske femton personer med kikare, kameror och inspelningsutrustning. Vågar sig alien greys in i svenskt luftrum kommer de att fångas på bild, var så säkra.


Spjutspetsen inom UFO-Sverige är "Kommando von Kurtzig", en mer eller mindre hemlig och specialtränad grupp ufologer med outsläcklig törst att lossa folkets mentala bojor och upplysa dem om UFO-agendan.


Det är långhelg och det innebär full bemanning på alla poster. Välj bort sofflocket, drick dig inte berusad. Kampen kommer först, allt annat hinns med tids nog. Vi drar till skogs med Pollenkungens motto ekandes i våra huvuden; Uppsök, etablera kontakt och håll ditt sinne öppet. Utomjordingarna är här, vare sig vi vill erkänna det eller inte. Klatu verada niktu.


MVH/UFO-Sverige genom Rutger

Av Fester Bestertester - 6 maj 2013 17:28

X arbetsgivare är inte nöjda med hans arbete på senare tid och har inlett en strålningsoffensiv mot honom. Vidare är en farlig och fientlig organisation som vanligt ute efter honom. Detta har inneburit att X låst in sig på kammaren och vägrar komma ut.


Han är rädd att han ska sluta som Georgi Markov, bulgaren som blev mördad av KGB geom att stickas med en förgiftad paraplyspets. X står för allt det goda och bra och vill se mer av allt till alla, tvärtemot regimens agenda och önskan. Känner vi X rätt har han nu klätt väggarna med folie och kontaktar både vänner och fiender på telepatisk väg. Kampen fortsätter in i döden.

Av Fester Bestertester - 5 maj 2013 21:21

Vi har haft kontakt med Abakweme Baduwame från Nigeria under dagen. Tydligen har några kronor av de miljarder Sverige skänker landet kommit honom till godo. Han har nu uppgraderat sin levnadsstandard och flyttat till en ny kåk.


Me so happy, now have sturdy walls and roof and floor be very good. I fetch water from creek, running water from tap just a dream. It matters not. Earlier walls and roof be made of bovine droppings, but now sheer metal. Thank you, Switzerland, I like you. Now cure us from Aids and me pray for all white massas. Now I have a banana.

Av Fester Bestertester - 5 maj 2013 19:41

Tjena, det är Ronny här. Ja var på God vän, en schysst pub i centrala Norrköping. Ja tog ett par öl o bjöd en tjej på drinkar. Vi dansade, för en trubadur spelade jävlit bra musik. Då fick ja stånd o hon gillade det. Vi gick hem till hennes etta i Vilbergen och resten kan ni ju rekna ut själva. Ja gav henne ett falskt tellefånnummer, hon va ju inte så snygg. Nesta helj kör vi igen, ja har värkligen tur med brudar. So long.

Av Fester Bestertester - 4 maj 2013 21:16

Jag har under dagen rört mig i centrala Norrköping och bland annat läskat mig med öl på uteserveringar. Jag tror jag såg sammanlagt fem tiggare (lycksökare som inte nöjer sig med de furstliga bidrag de får av staten) förpesta gatumiljön.


En av dem var en kvinna som var på folk med en mugg i högsta hugg, ett aggressivt beteende som nog en del pensionärer skräms av. Skulle en stackars gammal svensk be om pengar var det jag som slantade upp, skitigt slödder från Spruttisprattien bör ges en spark i baken.


Du har läst en text från SFKO

Av Fester Bestertester - 4 maj 2013 02:25

Generalfältmarskalk Fedor von Bock, Ritterkreuzträger, mördades fegt 3 maj 1945. Nu har jag visst gått över tiden, då det officiellt är den fjärde, men, men... Jag spelade Preussens Gloria och tog ett par stadiga supar till hans minne tidigare under kvällen. Slår man upp ordet militär borde von Bocks namn dyka upp som första alternativ. Jag ställer mig i givakt och gör honnör till Din ära, käre Fedor.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards