Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Fester Bestertester - 13 augusti 2013 23:04

Jag har haft besök inte mindre än två gånger under tisdagen. Det var långväga besök från små grå män med enorma ögon, extremt stora hjärnor och en smal kroppsbyggnad optimerad för förutsättningarna på deras planet.


De tillryggalägger 39 ljusårs färd på ca 20 minuter och de kommer med kärleksbudskap, överlägsen teknologi och en genuin vilja att hjälpa.


Jag tackade och tog emot, men gav även Dem en gåva. Det blev tre vita hårstrån från mitt håriga bröst. De kan antingen tillbedja dem, eller klona mig.


Tyvärr uttryckte dem oro för sina fränder fångna på Nellis Air Forse Base i USA. De tjänar USA:s militär och regim bäst de kan, men tillåts inte ens lämna basen för ett par öl. Detta kan ge upphov till en konflikt mellan oss underutvecklade jordbor och våra överlägsna gäster.


Nu står det klart för mig att jag har en uppgift, en mening med mitt liv. Jag önskar överbrygga våra skillnader och få alla att dra åt samma håll. Oavsett om man har fjällig hud och tre meter långa armar, eller är en simpel jordbo, så är vi alla grannar i universum. Jag utbrister i ett innerligt "klatu verada niktu". I come in peace.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards