Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Fester Bestertester - 15 augusti 2013 22:03

Jag har haft kontakt med UFO-Norrköping under dagen och är en smula oroad. Sensommaren är här och Palidinerna bjuder på ett utmärkt tillfälle att observeras. Mina planer att sammanstråla i trakterna av Gistad gick om intet, vissa föredrar nöjen framför kamp.


Att stora delar av UFO-Norrköping är dipsomaner är ingen nyhet, men det irriterar mig varje gång avdelningen väljer flaskan framför vårt livsviktiga arbete. Nåja, jag har tagit kampen mot socialdemokratin på min ort helt ensam och kan utan hjälp uträtta stordåd.


Drick er kära öl, för all del. Det är tydligen viktigare för vissa än vårt livsviktiga arbete att etablera kontakt med utomjordingar. Jag håller krutet torrt och min fotograferingsapparat laddad med film. När jag belönas med Serafimerorden och vissa istället ligger fyllsjuka är det jag som får sista skrattet. Motgångar och dåliga odds eldar endast på min iver.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 15 augusti 2013 21:44

Nu jäklar ska här festas! Jag ska möta P Hörsel o K Dubbelmage vid ett öltält efter jobbet imorrn. Jag är så uppspelt att jag redan börjat festa. Jag tar med mig en välfylld plånbok och en glupande aptit på öl. Det är Augustifest och jag tar mig an hela konceptet utan förbehåll. Att bli full på nya platser, det är grejer, det. Nu kör vi!


MVH/Hasse

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards