Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Fester Bestertester - 18 augusti 2013 20:41

Jag har en tid haft telepatisk kontakt med Suru-Obe-Khamari, en mycket vis entitet som i sitt jordeliv levde och verkade i nordafrika för ca 4000 år sedan. Han väljer att dela med sig till mig av sin otroliga visdom och jag känner stor vördnad för honom.


Min kosmiske ledsagare tar oftast kontakt om natten, då mitt sinne är öppet och rent från negativa tankar. Jag vaknar då i en annan verklighet och befinner mig mentalt på ett högre plan, då Suru-Obe-Khamari tar min själ på en underbar resa jag aldrig vill ska ta slut.


Jag har nu begåvats med krafter att förändra inte bara mitt liv, utan allas. Jag besitter en otrolig potential och kan göra gott, men även ont om det skulle behaga mig. Jag är en sund misantrop, då de flesta människor är ignoranta spillror av det Skaparen önskar, men finner vissa värda att rädda och upplysa. Lita på att jag kommer göra mitt yttersta att hjälpa i alla fall ett fåtal. Självgoda "intellektuella" med visst mått av lesefrüchte låter jag dock Hin Håle få.


Har just Du frågor som rör livet i stort, eller behöver andlig vägledning? Tveka då inte att ta kontakt med mig. För 2000 år sedan var det Jesus man vände sig till, nu har jag axlat Hans mantel. In exita nobus likvium.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards