Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Fester Bestertester - 8 maj 2015 21:50

Jag har telepatisk kontakt med en alien från solsystem B105CF. Han och hans gelikar besöker jorden regelbundet och har så gjort i årtusenden. "Vi vero insignus magicus" som man säger på latin.


De är här för att hjälpa, inte förstöra eller förslava. Om ni inte tror mig ska jag bevisa det genom fotografier av dem. De är så långt före oss i utvecklingen att de med lätthet skulle kunna utrota oss, men de är våra vänner.


Dessa grå varelser svämmar över av kärlek och det känns tryggt att de har koll på oss. Tillsammans tar vi intergalaktiska kliv mot en ljuv framtid. Livsformer i universum, förena eder.

Av Fester Bestertester - 8 maj 2015 20:25

Då var arbetsveckan över och heltidsdrickandet tar vid. Jag stannar hemma hela helgen, på så sätt undviks tragedier som fyllecell och slagsmål. Men lita på att jag kommer att bli full, jag har köpt på mig ett rejält lager starkvaror. Tror bestämt jag hör whiskyn ropa mitt namn. Jag kommer, jag kommer!

Av Fester Bestertester - 8 maj 2015 00:09

Vi minns Josef Terboven, som avrättades på dagens datum 1945 i Norge. Han styrde Norge när man invaderats av Tredje riket med början 1940.


Terboven var en veteran inom NSDAP och stod på god fot med Hitler. Det var därför naturligt att han skulle få en betydelsefull roll under kriget. Norrmännens blodtörst ändade hans liv åttonde maj 1945, men vi minns honom fortfarande.


Du har läst en text från SFKO

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards