Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Fester Bestertester - 9 maj 2015 17:17

UFO-Norrköping har precis gått igenom allt material från senaste expeditionen och speciellt ett par bilder fascinerar.


De visar ett cigarrformat objekt med röda och blå lampor på undersidan. Detta objekt är inte byggt av människan, utomjordisk intelligens ligger bakom det.


Det går att sperkulera i var det kommer ifrån, men det blir just spekulationer. En gissning är att det kommer från solsystemet nästgårds och att det har fredliga avsikter.


Hur som helst, tack för att ni tog er tid att spana och fota, ni tappra kämpar. Jag har underättats om att en ny expedition snart ska företagas och hoppas på stor lycka även denna gång. Ett gäng närbilder vore mumma. Lycka till!


MVH/UFO-Norrköping

Av Fester Bestertester - 9 maj 2015 16:49

Äntligen har jag fått det bekräftat, det jag länge vetat om. Jag är fullt frisk.


Vi har nu förstått att du är helt frisk, att du återhämtat dig fullständigt från schizofrenin du tidigare led av. All medicinering kommer att upphöra snarast. Vidare tilldöms du ett skadestånd på 60 000 kronor som plåster på de själsliga sår psykiatrin åsamkat dig. Jag önskar dig lycka till med ditt nya, friska liv.


Detta kräver ett par stadiga supar. Åh, vad glad jag är.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 9 maj 2015 16:29

Det känns som att jag kommer att dyka på huvudet från köksfönstret. Är så förbannat rastlös så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag skyller allt på Haldolen jag är påtvingad. Psykiatrin mördar mig och kommer undan med det. Fy fan!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards