Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Fester Bestertester - 26 maj 2015 22:15

Det blev inget jobb idag heller, kom aldrig ur slafen. Jag vill minnas att jag satte klockan på ringning, men vaknade vid tio med den avslagen. Jag ruskade liv i kroppen med en frukostöl, sedan bar det raka vägen till systembolaget för dagsransonen.


Jag ser det som en välförtjänt "försemester" att vara hemma lite extra, jag har ju slitit så dant i verkstaden hitills iår. Nu berusar jag mig, så får vi se om jag orkar jobba imorgon.

Av Fester Bestertester - 26 maj 2015 01:00

Jodå, det blev vinst och tre poäng till Snoka mot Giffarna. Lite matchbilder orkade Fotbollskväll bjuda på och det är ju alltid trevligt, men aldrig givet. De visar mest stockholmslagen och MFF.


Emir Kujovic räddade laget igen med ett snyggt mål. IFK ligger nu på en fjärdeplats, det hade jag inte trott man skulle mäkta med. Nu gäller det att kämpa för att hänga kvar i toppen och kanske klarar man det. Avståndet ned till botten är i alla fall just nu betryggande och det var där jag trodde mitt IFK skulle ligga. Kul att ha fel om det är det ju.


Nästa match spelas på Parken och vi får hoppas att pojkarna med den blå stjärnan på bröstet pangar sönder även den motståndaren. Nu upplever man ett välförtjänt flyt, så det ska kunna gå vägen. Härliga IFK!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards