Alla inlägg den 27 maj 2015

Av Fester Bestertester - 27 maj 2015 21:33

Jag kommer strax att byta från öl till läsk. Ska jag jobba imorrn är det ett måste. Det blir till att stålsätta sig och göra vad som krävs. Läskaftnar har jag haft förr, men i och med att jag nu upplever ett litet rus är det svårare än annars.


Jag kommer att tvingas känna fyllan "rinna av mig", sorgligt men sant. Det hade varit bättre att inte dricka något alls idag, men ni känner ju mig. Håll tummarna att det går vägen, jag kan behöva lite hjälp.

Av Fester Bestertester - 27 maj 2015 16:27

Det blir att ta med Hasselbladaren med Carl Zeiss-objektiv till badhuset för lite fotograferande. Jag stoppar ned den i en papperspåse med hål för linsen, sedan är det bara att fota på.


Jag har massor med bilder redan, men man kan aldrig få för mycket. Sedan är det så eggande vid runkstunderna att tillfredställa sig till material man själv producerat.


Att fota erigerade penisar är dock svårt, då mina motiv inte är kåta, de är på badhuset just för att bada, men det blir härliga bilder ändå. Tonåringar och gamlingar, alla slinker med. Mmm...


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 27 maj 2015 15:23

Det blir jobbet imorgon. Är faktiskt lite trött på att bara vara hemma och skrota. Ska dra i mig sex öl, sedan blir det sängen tills det är dags att kliva upp imorgon. Är inte alls upplagd för festande, då är det lika bra att arbeta. Hoppas lusten infinner sig på fredag kväll i alla fall.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards