Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Fester Bestertester - 30 maj 2015 23:03

Jag kör nu på en ny diet, den s k 5:0-dieten Det innebär fem öl och noll mat. Än så länge funkar den fint, viss yrsel till trots. Det här ska jag klara.


Jag kör på med min egenkomponerade diet hela helgen, så får vi se hur det slutar. Blir jag akut hungrig har jag en jordnötspåse att ta till.


Jag hoppas att kilona ska rasa från min svullna midja, jag är beredd att svälta mig en längre period om så krävs. Än så länge är allt tipp-topp, håll tummarna att det ska förbli så.

Av Fester Bestertester - 30 maj 2015 21:11

Det blev en trevlig afton hos min vän Pelle Hörsel. Jag trotsade regnet och traskade hem till honom.


Väl där berättade han med inlevelse hur han halkat omkull i badrummmet och slagit i ryggen. Han tvingades vara hemma från jobbet. Aj, aj, vliken otur.


Jag kör med huvudvärk eller dålig rygg när jag vill ha lite ledigt, Pelle Hörsel är mer uppfinningsrik. Han verkar själv tro på sina lögner och det är ju roligt. Akta dig från fallande rymdskrot, eller kanske en släng Ebola, Pelle. Kör på med dina lögner, jag bräcker dig inte.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards