Alla inlägg under oktober 2015

Av Fester Bestertester - 15 oktober 2015 17:39

Har inte varit inlagd på flera veckor och tror inte att jag ska behöva bli inlagd igen. Blir jag inlagd är det inte för att jag behöver det utan för att regimen tycker det är rätt åt mig.


En annan är kärnfrisk, schizofrenin har försvunnit. Det är dagens sanning. Tyvärr tvångssprutas jag med antipsykotikum, så jag får aldrig testa mina vingar, uppleva hur jag mår utan medicin.


Jag tror att jag har sett det sista av avdelning 25 på Vrinnevisjukhuset. Finns ju ingen mening med att spärra in fullt friska personer, eller hur. Förmodligen är jag mentalt friskare än du som läser det här. Det känns stort.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 14 oktober 2015 19:07

Jag har författat en text som behandlar socialdemokratin, en explosiv textmassa som tar upp Olof Palme och hans fördärvliga politik. Handskrev nio kopior och de är nu utdelade i närområdet. Jag förväntar mig god respons och en hysterisk medlemstillströmning till partiet SOS. SOS är de sanna revolutionärerna och är väletablerade på flera orter från Gällivare i norr till Jönköping i söder. Vägen framåt går genom oss, vi håller huvudet högt och duckar inte för några frågor. Vid frågor om hur man ansluter sig till vår växande skara är det bara att ta kontakt via bloggen, vi har hjälpt en rad medborgare att kanalisera sin ilska genom konstruktivt partiarbete. Kom med i den nya folkrörelsen, hoppa på snälltåget mot frihet, kunskap och ett liv utan skygglappar. Samlingen för Oberoende Seloter tar kampen när inga andra vågar. Sanningen skall göra oss fria.

Av Fester Bestertester - 14 oktober 2015 18:28

Var ute och promenerade förut och hamnade bakom en riktig fining, en smärt karl i 40-årsåldern. Helt plötsligt stannade han till och böjde sig framåt. Han vände således upp tumpan mot mig och byxorna var en smula nedhasade. Jag fick se en ljuvlig stjärtskåra och blev alldeles till mig i trasorna. Gratisporr på trottoaren.


Jag följde efter honom en bra bit tills han försvann in i en port. Kanske bor han där, jag ska testa att gå dit och spana. Han kan mycket väl ha sett mig och låtsats tappa något och således vänt upp baken mot mig. Han kanske drar en handtralla och drömmer svettiga drömmar om mig. Tillåt mig sväva iväg i ljuvliga fantasier. Hur som helst var det en fin glimt av hans nedre regioner jag fick och det var inte fy skam.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 14 oktober 2015 17:51

Klockan 23:00 ikväll träffas vi i Klockaretorpet i utkanten av Norrköping. Vi ska försöka upprepa en av vårens mest framgångsrika expeditioner med närkontakt med aliens. Då fångade vi en varelse på bild och kanske upprepas det inatt.


Jag har redan börjat breda smörgåsar och ska senare ikväll koka kaffe till ltvå termosar och ta med mig tillsammans med högteknologiska prylar vitala för vårt arbete. Vi kommer att vara ute tills morgonen gryr och har således flera timmar på oss att söka efter utomjordiskt liv. Jag är övertygad om god jaktlycka. Frågan är bara vilka varelser vi kommer att påträffa.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 14 oktober 2015 17:30

Har inhandlat fyra stycken mandelkubb på konditoriet idag. Hälften är redan konsumerade och slank ned tillsammans med en gnutta punsch. Nu sitter jag och tar det lugnt med en cigarill i handen. Funderar på en sexig stund med frugan, men vet inte om jag orkar med det, det är lite si och så med potensen. Det skyller jag på hormoner från p-piller från kvinnlig urin i dricksvattnet.


Annars har jag jobb med UFO-föreningen att ta itu med. Gå igenom rapporter, signera idolbillder och mycket annat. Det är tur att man är pensionär så man kan ägna sig på heltid åt viktiga saker.


Jag tror bestämt att jag ska äta upp de återstående mandelkubben och ta lite mer punsch. UFO-arbetet kan jag lägga på is en dag eller två. Så får det bli.


MVH/Arg Motalabo

Av Fester Bestertester - 14 oktober 2015 16:37

Blir bara hemma idag från jobbet, jag tänker återgå till arbetet imorgon. Min trofasthet och pålitlighet känner inga gränser. Därför har jag gått ut hårt idag vad gäller drickandet, så att jag slutar i tid och slipper dyka upp berusad på arbetsplatsen. Än återstår flera timmars drickande, tänkte sluta runt tio ikväll. Väldigt skönt med en liten fylla mitt i veckan, måste jag säga. Hepp!

Av Fester Bestertester - 13 oktober 2015 20:13

Sveriges U21-landslag möter Spaniens dito i en spännande kamp. Spanjackerna har en man utvisad och har i skrivande stund 1-1 mot di galna vikingarna. Håkan Ericsons mannar sköter sig riktigt bra och en poäng i denna match vore guld värt. Sassa, brassa, mandelmassa!

Av Fester Bestertester - 13 oktober 2015 18:41

Halkade till under min promenad förut. Svisch sa det och jag gick nästan ned i spagat. Då såg jag vad det var jag trampat i, en rejäl hundlort. Jag blev så arg att jag skrek på Palme. Det var bara att försöka skrapa bort bajset så gott det gick och sedan raka vägen hem för skotvätt. Fugan fick ta hand om den detaljen, själv lugnade jag nerverna med ett glas punsch. Nu är det jag som skriver en insändare till lokaltidningen, man ska väl inte behöva kolla vart man sätter fötterna hela tiden? Usch!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards