Alla inlägg den 11 januari 2020

Av Fester Bestertester - 11 januari 2020 18:26

Det var iransk militär som sköt ned den där helikoptern det har skrivits om i media. En katastrof och mycket tragiskt. Men än mer tragiskt är att Potatisnäsan öppnat käften och kommenterat händelsen. Ingen bryr sig om vad det stolpskottet har att säga, men det fattar han inte, svagsint som han är. Försök inte att spela statsman, ditt ärkesvin. Det räcker med att du förstört Sverige, håll snattran och lägg dig inte i suveräna staters angelägenheter. Fy för Potatisnäsan!

Av Fester Bestertester - 11 januari 2020 17:51

Jag har skrivit ett papper med eldfängd text där jag varnar för reptilianerna. Vi har Andromedanerna på vår sida och hade vi inte haft det hade vi varit utrotade för länge sedan. Jag kommer att bege mig till Söder tull i centrala staden för att där skrika ut min text. Jag räknar med att vara där om ca 20 minuter, så vill du höra och se mig är det bara att komma dit. Vi kanske ses.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 11 januari 2020 02:09

God morgon, nu är jag uppstigen. Jag ska till speceristen idag för att handla mat. Det blir enklast möjliga, falukorv och pasta. Jag är att likna vid en kung, men äter som en kung gör jag då rakt inte. Det ser min gula lilla fru till. Har de inte spisar i hennes land?


Naturligtvis tar jag svängen förbi godsakerna, jag ska handla en förpackning punschrullar, de passar bra till min favoritdryck som är just punsch. Och frugan går inte lottlös heller, jag ska köpa henne riskakor och råa morötter. Tänk vad jag slänger ut pengar på henne, hon är dyr i drift. Men jag har ett hjärta av guld, jag behandlar henne synnerligen väl och ger henne mat nästan varje dag.


Under kvällen ska jag telefonera min gode vän Nils-Erik. Vi brukar prata gamla minnen, men även partipolitik. Telefonen är en förtäfflig uppfinning, man kan samtala med en person som befinner sig långt, långt borta och höra denne klart och tydligt.


Nu ska jag ha mig en kaffegök, så er har jag inte tid med längre. Adjö.


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards