Alla inlägg den 17 januari 2020

Av Fester Bestertester - 17 januari 2020 21:04

Jag telefonerade medlem Hasse i Norrköping och gav honom en rejäl uppsträckning. Han var under en livsviktig expedition svårt berusad och äventyrade således inte bara expeditionen i fråga utan relationen mellan jordbor och utomjordingar. Jag är synnerligen vredgad och det lät jag honom veta. Nu har jag gett honom en månads alkoholförbud och sköter han sig inte under den tvekar jag inte att sparka ut honom. UFO-arbetet måste alltid komma först, det handlar om människosläktets överlevnad.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 17 januari 2020 18:49

Medarbetarna har lite olika saker att göra. Herr X ska vila, han ska ta lite extra medicin, bland annat Nozinan. Han har fått pension idag, men väljer att hålla i pengarna några dagar. Bosse Rulltårta och Ronny ska till puben God vän både fredag och lördag då de fått pengar i form av försörjningsstöd från socialen. Lennart ska vara hemma och titta på killfilm. Hasse Promille ska ta sig en fylla på en parkbänk i centrala staden, att sitta ensam hemma är inget för honom. Sune Andresson i Motala ska rasta frugan på tomten och sedan besöka Nils-Erik. Fullt upp för hela gänget med andra ord. Vad ska du göra i helgen?

Av Fester Bestertester - 17 januari 2020 04:52

Jag är vaken trots att jag medicinerat. Låg på slafen mest hela dagen igår och nu betalar jag priset. Men jag bryr mig inte nämnvärt, jag ska inte göra så mycket idag. Ska hämta några Oxascand på mottagningen, gå till Systembolaget och handla i mataffären. Borde vara klart på nån timma. Sedan väntar säng/dator/TV, jag väljer vad det ska bli. Jag lever ett kravlöst liv och trivs som firren i vattnet.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards