Alla inlägg den 23 januari 2020

Av Fester Bestertester - 23 januari 2020 02:28

Jag vaknade och kunde inte somna om. Jag avskyr att ligga vaken i min säng, sedan kände jag för samvaro och erotik med min lilla fru. Jag hann halvvägs ned för källartrappen när jag insåg att hon inte fanns på på sitt överdådiga våningsplan, hon ligger på sjukhus och kostar mig pengar.


Nåja, ett par glas punsch och en biskvi är prima plåster på såren. Jag gick alltså till barskåpet istället för hela vägen ned i källaren. Men vad hade väntat mig där om nu frugan inte gnällt sig in på sjukhus? En uppstudsig och svårkontrollerad toka, det är vad som hade väntat mig.


Måhända är inte livet som gift ett liv som passar mig. Men fruntimmer är bra att ha när det kommer till dammsugning och annat som behövs i ett hem. Jag behåller henne som fru ett tag till, för jag lever för kampen, det innebär att någon annan måste sköta marktjänsten i hushållet.


Jag är en godhjärtad man med en bättre hälft som är sämre än mig.


MVH/Vän av ordning

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards