Alla inlägg den 31 januari 2020

Av Fester Bestertester - 31 januari 2020 23:29

Jag sitter ensam hemma, men är ändå inte ensam. Jag har hela lägenheten full med andar och det känns inget vidare. De vill mig inget ont, men jag vill inte ha kontakt med andra sidan. Man kan dra på sig demoner och andra väsen. Dessutom vill jag vara ifred.


Jag har fått ett uppdrag av Ville och Valle, de som talar till mig. Jag ska gå till en viss plats och göra en viss sak. En symbolhandling, men den visar att jag är i tjänst 24 timmar om dygnet. Men jag kan inte göra det  förrän jag fått en order om att lämna lägenheten. Jag är fast med påträngande andeväsen.


Det är i stunder som denna jag saknar starkvaror. När jag hade alkohol hemma kunde jag dricka mig till lugn och ro och även bli på bra humör av den. Systembolaget har öppet imorgon, man kanske skulle slinka in där.


Jag har en fot i verkligheten och den andra hos Skaparen. Jag väntar gärna 20 år till innan jag har båda fötterna hos Honom. 20 år utan röster och övervakning.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 31 januari 2020 21:41

Hej. Jag har startat en insamling till mig själv. Nu är det en vecka sedan jag startade den, men inga pengar har kommit in. Jag vet inte om ni har datorproblem så att det är därför jag ej sett röken av några pengar. I så fall är det bara att försöka igen. Alla som bidrar får ett stort tack av mig och ni får även ett gott samvete, då ni hjälpt en broder i nöd. Låt mig inte gå utan mat, låt mig inte gå utan cigg. Nu ska jag till puben, men jag kollar in bloggen när jag kommit hem. Tack på förhand.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 31 januari 2020 21:00

Jag sitter och funderar lite här på kvällen. Jag är precis hemkommen efter ett besök hos min vän och stridskamrat Nils-Erik. Jag uppskattar att få vara i hans sällskap, framförallt eftersom han bor under ordnade förhållanden.


Han har pli på sin hustru, hon städar och lagar mat varje dag. Och vilken mat hon lagar... Grytor, saftiga köttbitar och ärtsoppa med extra mycket fläsk i. I hans hem är det ordning och reda, mitt hem ser ut som en krigsskådeplats.


Ruderatmark ute på tomten, kaos inne i huset. En fruga som gång efter annan misslyckas i köket. Dammråttor både här och där, lilla frugan kan inte ens sköta en dammsugningsmaskin. Den enda nytta hon gör är när hon ligger på rygg på sin bekväma madrass med benen brett isär.


Det är tur att jag har politiken och UFO:frågan att ägna mig åt, annars skulle jag slita mitt hår i förtvivlan. Jag är värd ett bättre öde, jag borde leva i ett slott med marmorbeklädda väggar och vattenkranar i guld.


Kanske skickar jag efter en kvinna till från något efterblivet land. Om de är två som hjälps åt kan de sporra varandra att uträtta stordåd och faktiskt behaga mig förutom det sexuella. En funktionsduglig liten sköka är modellen.


Du kan skatta dig lycklig, Nils-Erik.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 31 januari 2020 19:28

Jag säljer hela årgången 1977 av Fib Aktuellt. Jag vill ha 800 kronor för den, men då har du läsning ett bra tag framöver. Spännande reportage och häpnadsväckande avslöjanden. Dessutom får du vågade bilder på köpet. Vissa sidor sitter ihop då jag spillt Karlssons klister på dem, men annars är skicket mycket gott. Fib Aktuellt är en herrtidning med klass.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 31 januari 2020 18:24

Vi ses på stans bästa pub God vän om en timma. Ikväll blir vi tre då Hasse Promille kommer att dyka upp förutom Bosse Rulltårta. Jag har en femhundring att dricka upp, det räcker nätt och jämnt till mig, så tyvärr kan jag inte bjuda några brudar. Vi ses!


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 31 januari 2020 00:44

Ja, då är det fredag igen och den tar jag mig an med ett välfyllt glas punsch i handen. Jag har stora planer för dagen, jag ska hem till min gode vän Nils-Erik för mat och samtal. Frugan kastar jag till en riskaka, den kan hon mumsa på där nere i källaren. Hon trivs bäst inlåst, dessutom riskerar hon att frysa ihjäl om hon går ut, hon kommer ju från ett stekhett land.


Vad Nils-Eriks fru lagar för mat vet jag inte, men den brukar vara god, då hon är väl förtrogen med spiseln och vet att bjuda på god mat, till skillnad från min lilla stolla som knappt kan steka en fiskpinne.


Jag ger mig inte av förrän om flera timmar, så chansen finns att jag sitter och fyllnar till. Men stupfull har jag inte varit sedan nån gång på 70-talet och tänker inte bli det igen. Men lite alkohol lossar på tungan och det ska nog Nils-Erik bli varse.


Vi ses när solen gått upp, min käre kamrat (inget homosexuellt menat).


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 31 januari 2020 00:16

Det är om nätterna den fula organisationen O inleder sin offensiv mot mig. De vill bryta ned mig och göra mig till en simpel vasall. Jag kommunicerar med dem så till vida att jag ryter ifrån och gör öppet motstånd inte bara i handling utan även i ord. De måste få veta vilka kräk de är och att de är oönskade på denna planet.


Lita på att de är ute efter dig också. De tar sig in i din hjärna när du sover och hjärntvättar dig så att du blir en lydig slav. Men jag tar mig också in i andra människors hjärnor och skyddar dem bäst jag kan.


Tyvärr är oddsen emot oss, vi är inte tillräckligt många kämpar. Det är därför vi inte kan göra Jorden till ett veritabelt paradis, men lita på att vi gör så gott vi kan. Utan oss i organisationen I:s tjänst vore vår planet förlorad.


Sov du, så fajtas jag från min lilla lägenhet. Och naturligtvis kommer jag även att gå ut och spana efter reptilianer, onda agenter och annat pack. Kriget skall vinnas!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards