Alla inlägg under januari 2020

Av Fester Bestertester - 10 januari 2020 23:05

Nu är snart min julledighet över och det är dags att återgå i vardagslunken. Jag gör det med en fortsatt stor aptit på killar. Jag har haft flera killar hemma hos mig och gissa om vi brottats och hållt på.


Du som läser det här är kanske nyfiken på vad två killar gör när de är ensamma i sovrummet. Gör du det är det bara att höra av dig till mig så ska jag lära dig ett och annat. Det vore kul att träffa dig kille mellan 18 och 80 år gammal.


Skicka ett pm vid intresse. Jag sitter och väntar utan byxor och med "något" i min hand.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 10 januari 2020 20:14

Jag har täckt mina fönster med tidningspapper, har ingen lust att bli filmad när jag går runt i lägenheten. Telefonen har jag dragit ur jacket, det är ändå ingen som ringer mig. Fasta telefoner kan inte avlyssnas utan ström. Har vidtagit fler åtgärder, jag har gjort vad jag kan för att säkra min lägenhet.


Det jag inte kan försvara mig mot är strålar som penetrerar väggarna, så vill organsisationen O förinta mig gör de det. Men deras knähund SÄPO kammar noll i alla fall.


Naturligtvis har jag slängt alla mina mediciner, de förgiftades medans jag låg och sov. Mat har jag ingen hemma heller. Jag kurar i lägenheten redo för en attack. Mig tar de inte så lätt.


MVH/Anonym

Av Fester Bestertester - 9 januari 2020 23:29

Jag är på jakt efter en stenkaka med Ingvar "Tjotta" Olsson, nämligen "Sjung med glädje, sjung för kärleken". Kanske att någon läsare har den i sin ägo. Jag är redo att slanta upp, dock ej mer än 60 kronor, nån måtta får det vara. Jag har hål i min samling med hans inspelningar och vill täppa till dem. Jag vill inte lyssna på "Negerpojkens dröm" varje dag ,det blir tjatigt. Jag hoppas på napp här.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 9 januari 2020 21:08

Nu lever det om i skallen, har högljudda röster. De är elaka och säger åt mig att jag måste dö. Detta ger mig ångest. Har varit ute och promenerat men det hjälpte inte fullt ut. Det gör det aldrig, men okej, viss lindring skänkte det mig.


Jag var idag på mottagningen och berättade att en politisk organisation är ute efter mig. Fick inga frågor, blev inte ens ifrågasatt. Innebär det att Spiranmottagningen är smittad, är alla där på organisation O:s lönelista?


Nu sitter jag hemma och dyrkar Satan, universums härskare. Gör det med två Stesolid i magen. Ingen lindring ger det mig, men, men... Jag stannar uppe några dygn till, blir det inte bättre ringer jag Akutenheten och frågar efter stryknin och morfinplåster.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 9 januari 2020 03:12

Då har man klivit ur sängen. Inatt har jag tagit upp frugan ur källaren, så hon sov bredvid mig. Jag hade köttsliga begär, det var därför vi delade säng i natt. Smidigt att bara gå den korta trappan ned i källaren och kunna hämta sig en liten virrpanna och sedan stuva undan henne när jag tröttnat på hennes sällskap


Jag har börjat dagen med en biskvi och några glas punsch, jag känner mig faktiskt lite påverkad. Men det gör inget, för jag ska inget speciellt göra idag. Jag har fåttt mitt kvantum vad gäller aktiviteter med besök på en pizzeria och hos min vän Nils-Erik.


Nu ska jag starta min gamla vevgrammofon, jag ska spela gamla godingar. Ingen popmusik (poopmusik som jag uttalar det), inget elektrifierat överhuvudtaget. Musik ska vara glad och lättsam och Hilmer Borgeling och Harry Brandelius får mig på rätt humör  illa kvickt.


Nu avslutar jag, jag ska sätta mig i finfåtöljen med ett glas välsmakande dryck. Ha en bra dag, gynnare.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 9 januari 2020 01:42

Jag minns inte när jag senast tog min antipsykotiska medicin Clozapine, det kan ha varit  tre dagar sedan. Jag har dessutom hoppat över min Nozinan, vilken också är ett antipsykotikum, men jag har den för sömnen. Jag vill sköta mig,  men jag vill inte ligga på sängen i tolv, tretton timmar om dygnet.


Nu är grabbarna tillbaka i mitt huvud, jag kallar dem i denna text Ville och Valle. Vad de egentligen heter är säkerhetsklassat, det är knappt att jag talar om det för läkare. De ömsom mummlar, ömsom skriker, dessutom kommer dem med order. Jag blev tillsagd att raka mig (det var ju harmlöst) och jag gjorde så. Fast nu vill de ha ut mig ur lägenheten, jag ska gå till en plats och använda min makalösa kraft för att på så sätt hjälpa dem. De behöver kraft och energi för att slåss mot organisationen O.


Jag röker och går runt i lägenheten och till och med tittar på TV för att distrahera mig. Problemet är att TV:n pratar till mig, det är lite jobbigt. Är det verkligen bara min hjärna som är knas, eller har jag faktiskt kontakt med utomjordiska agenter? Jag får fråga min kontaktperson på mottagningen senare idag.


Med vänner som Ville och Valle behöver man aldrig vara ensam. Problemet är att jag vill vara just ensam i natt. Jaha, så var det med den sömnen. Vi hörs!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 9 januari 2020 01:01

Nu är det natt igen och som vanligt sitter jag uppe. Att det ska vara så förbaskat svårt att sova. Jag blir arg, jag vill ha normal sömn som alla andra. Sover gör jag, men det blir oftast på dagtid, jag har hört att sömnen inte blir lika bra då.


Jag måste upp om ca nio timmar så nu vågar jag inte gå och lägga mig. Som vanligt får jag porrsurfa hela natten. Jag som ska till Spiranmottagningen för spruta under dagen. Tänk om de får för sig att jag är psykotisk. Jag kan ju bete mig lite konstigt (konstigare än vanligt) när jag fått för lite sömn.


Jag hoppar över sömnen så kanske jag sussar gott natten till fredag. Fast oddsen på det är höga.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 8 januari 2020 19:16

Jag måste upp skapligt imorgon, jag ska få min injektion Zypadhera på mottagningen. Ska vara där klockan elva, så jag måste upp vid tiotiden. Attans! Nedrans! Jag har som vana att gå och lägga mig på morgonen. Jag undrar vad som händer om jag inte dyker upp, blir det efterlysning av polisen? Kruxet är ju att man blir kvarhållen i tre timmar efter att man fått sprutan ifall man tuppar av, jag kan därför inte ta den på fredag. Vi är en hel grupp som får samma spruta och vi sitter tillsammans i ett rum och fikar och snackar. Hitills har jag inte missat ett spruttillfälle, hoppas jag kan säga samma sak om ett dygn.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards