Alla inlägg den 2 maj 2020

Av Fester Bestertester - 2 maj 2020 21:38

Jag vet inte om ni kommer ihåg mig, men jag heter Anna-Fia och kommer från sveriges Chicago, nämligen Eskilstuna. Jag tänder på muskulösa karlar och gärna med tatueringar. Själv har jag en tribal i svanken och en blomma på ena vaden.


Jag lärde känna grabbarna bakom bloggen när vi var med i samma parti, nämligen *D. De var alltid så schyssta mot mig och ställde upp för mig. Jag ställde upp för bland annat X, han var verkligen viril.


Tyvärr har min katt dött, så jag har en kattlåda som jag säljer för en hundring. Vill inte gå till närmaste djuraffär, för den har tagits över av turkar och det vet man ju hur turkar är.


Nästa helg drar jag till Västerås med en tjejkompis. Vi ska bo hos en polare och gå på krogen två kvällar i rad. Bäst att ta med två paket kondomer...


Ha det bra nu, vem du än är. Jag ska öppna en vinare och bara chilla. Ha det.


MVH/Anna-Fia

Av Fester Bestertester - 2 maj 2020 20:40

Ni killar som vill bejaka smygbögen i er är välkomna att kontakt mig. Gör det via PM så byter vi telefonnummer. Jag söker både erfarna och oerfarna killar. Hur ni ser ut spelar mindre roll, det är vad ni har i skrevet som räknas. Vi behöver inte börja brottas med en gång, vi kan börja med att hålla varandra i handen och se om lust finnes för att ta nästa steg, steget mot sängkammaren. Låt det rassla till i inkorgen, jag väntar ivrigt på PM från just Dig.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 2 maj 2020 17:43

Jag vågar inte gå till akutenheten, AE. Jag var där flera gånger förra året och tre gånger blev jag inlagd. Tredje och sista gången var det frivilligt, men de andra två gångerna var det LPT, tvångsvård.


Jag vill bara ha mer medicin, men någon sådan blir man inte tillmötesgådd med över telefonen, man måste gå dit och bli intervjuad och synad. Har man otur kallar skötaren som först frågar ut en på läkare och sedan kommer en läkare till med pannan i djupa veck. BAM! Tvångsvård!


Jag måste hjälpa mina föräldrar, jag kan inte bli inlåst på psyket en månad. Jag handlar mat och alkohol åt dem och slänger sopor åt dem. Är jag borta får syrran ta över och hon har heltidsjobb och egen familj. Hon kan inte hjälpa dem så ofta som jag gör.


Jag vill bara ha lite Stesolid, eller kanske Xanor, men det blir tvärnobben. Dock fick jag Stesolid när jag var inlagd, men det var bara en engångshändelse för att jag skulle lugna ned mig direkt efter ankomsten till PIVA (vårdinrättningen).


Allt jag har hemma är kanske åtta tabletter Oxascand och de ska räcka idag och imorgon. Jag förstår inte varför jag ej får ut starka saker på recept, jag har inget att förlora och kan inte sjunka mycket längre ned i sjukdomsträsket.


Kommer jag ej till ro inatt mer eller mindre måste jag ringa AE. Jag vill inte ha gnällstämpel på mig, men får jag det så får jag det. Ge mig benso, benso, benso!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 2 maj 2020 16:35

Jag har haft röster sedan jag vaknade. Till och från skriker de på mig, till och från säger de åt mig att ta livet av mig. Jag skakar på huvudet, försöker ruska bort dem, fast jag vet att det inte går. Det var väl själva den att medicinerna inte hjälper fullt ut mot rösthallucinos. Jag får väl ta en promenad och gå bort eländet, för medicinerat har jag redan gjort. Jag vill bli lämnad ifred, dra någonstans ni elaka väsen. Som för oväsen.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 2 maj 2020 16:22

Det blev en sväng till Systembolaget vid öppningsdags. Jag köpte ett kvarter Jägermeister och tolv burkar starköl. Jag gick sedan till Hörsalsparken och slog mig ned på en bänk. Tyvärr var inte mina kompisar där och inte har jag mobiltelefon, så jag fick sitta själv. Ingen snut eller vakt i sikte, det var bra. Jag drack upp halva ölransonen, sedan gick jag hem till min smutsiga lilla lya. Det är trevligt att sitta ute i den friska luften och läska sig, men jag gör det helst med kompisar.


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards