Alla inlägg den 8 maj 2020

Av Fester Bestertester - 8 maj 2020 21:37

Jag mejlade min kp (kontaktperson) och bad i skarpa ordalag om mer benso. Eller "höjd dos eller byte av preparat" som jag brukar säga. Denne hade tydligen sökt mig under dagen via telefonapparaten, men jag måste ha sovit och ej hört den. Nu får jag vänta hela helgen innan jag får besked om min önskan tillgodoses eller ej.


Jag vill inte ta omvägen via läkare, lyssna på när denne sitter och gaggar och betala flera hundra för det. Jag vill bara ha lite piller, det borde inte vara så svårt att fixa.


Ångesten jag medicinerar mot är kraftig och ihärdig och att då endast ha 20 milligram Oxascand att ta till är icke tillfredsställande, det är snudd på löjligt.


Jag räknar med att bli nekad mer medusin, men man vet aldrig. Jag är ju ett hopplöst fall, vad gör det om jag skulle bli beroende av joxet? Satsa resurserna på de unga och håll oss kroniker bortom hjälp neddrogade och lugna. Mer benso och det med en gång!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 8 maj 2020 21:20

Jag har bjudit hem två sköna killar till mig. Vi ska umgås och dricka lite öl och whisky. Ett litet party hemma hos mig, med andra ord. Jag bjöd bara två personer, då jag vill bli intim med alla som kommer hem till mig, så tre eller fler besökare blir mig övermäktigt. Två är alldeles lagom.


Jag har lagt fram underlägg på vardagsrumsbordet och ställt ett glas med fot på varje. Vi börjar med varsitt glas Black russian för att hämningarna ska släppa. Om någon av oss får ett plötsligt begär att föra upp saker i stjärten har jag lagt en analplugg bredvid varje glas.


Jag räknar med oortodox brottning innan kvällen är över. Kille nummer ett håller fast kille nummer två och jag tar då för mig av den fasthållna adonisen. Sedan dundrar vi in i sovrummet för vågade grepp och ställningar på min slaf.


Inget kan gå fel. Fast jag är väldigt upphetsad redan nu och kommer kanske att dra lite i snoppen innan gästerna kommer. Men klimax väntar jag med tills grabbarnas bakdelar är blottade.


En på alla, alla på en. Mmm...


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 8 maj 2020 15:58

Nu har jag The Beatles "Abbey road" i min ägo. Jag växte upp med The Beatles, men har inte haft mer än fyra, fem skivor med dem. Nu har jag en till. Om jag bara får välja ett band att lyssna på så blir det efter viss tvekan The Beatles. De behärskade verkligen olika genrer, främst Paul och Johns förtjänst. "Abbey road" är bra, men det vita albumet är bättre. Bara så att ni vet om ni skulle få för er att köpa en skiva med bandet. "She lattjo, yeah, yeah, yeah!"

Av Fester Bestertester - 8 maj 2020 15:08

Kompisen och jag drack kaffe från medhavd termos i ett grönområde. Vädret var fint och det var flera personer i samma parkliknande område som solade och slappade. Kompisen hade med sig några skivor bröd som han slängde mot några änder. Tyvärr kom det en hel hög med måsar som var riktigt närgångna och jag blev rädd att de skulle bajsa på mig. Jag schappade! Det blev lite av en blixtvisit, vi blev bortjagade av fåglar. Nåja, jag hann i alla fall med en kopp kaffe.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 8 maj 2020 00:13

Om natten jag vakar, var så säker. Jag har tagit lite psykpiller, men är ändå klar i skallen. Jag måste berömma mig själv för att jag är den redliga kämpe jag är. Jag har inte behövt lämna lägenheten på länge, men rätt vad det är går larmet och jag drar iväg. Larmet, det är de röster som projiceras in i mitt huvud och kommer från organisationen "I".


Ni som läser detta under natten får gärna sända lite av er energi till mig. Jag är en storartad kämpe, men lite assistans kan jag behöva ändå.


Jag sitter med skor och jacka på mig. Jag räds inte att konfrontera utomjordiskt slödder. Jag lämnar utan att tveka min lilla tvåa för att ta kampen oavsett var den tas. Jag är en hjälte.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards