Alla inlägg den 9 maj 2020

Av Fester Bestertester - 9 maj 2020 17:26

Min vän var förbi förut. Han fick några gamla skivor av mig, 90-talsproduktioner. Den enda skiva som var något att ha var debutskivan med Kroizfoier, men den klarar jag mig utan. Efter det åkte vi till ett köpcentrum och väl där bjöd kompisen på asiatisk buffé. Jag tackade och tog emot. Inte nog med det, efter maten åkte vi till Media XXX och jag fick en extern CD-spelare till min dator. Fick! Jag tog tacksamt emot den och jag sa att nästa gång bjussar jag på mat. Jag vill inte utnyttja honom för det ska man ju inte göra. Han är den person som står mig närmast och jag är glad att ha honom som vän.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 9 maj 2020 00:18

Våra brittiska vänner English Bob och Calum har beslutat sig för att en gång för alla göra klart för folk att det finns ett odjur i sjön Loch Ness, en mastodontstor varelse kallad Nessie. De kommer att ta tåget till Inverness för att därifrån med buss färdas till Loch Ness.


De bor på vandrarhem i Inverness och kommer att så göra i tre dagar. Därför har English Bob printat ut flygblad i svartvitt där han å UFO-Britains vägnar ber om pengadonationer. Det kostar att åka tåg och att bo på vandrarhem.


Eftersom de sover två nätter på vandrarhemmet kommer de att besöka stadens pubar tre dagar i rad och med sig tar de de rykande färska flygbladen. English Bob skriver i ett mejl till mig att han tror på intressanta diskussioner med de inavlade lokalborna och att de får in pengar som täcker lite av utgifterna för den resa de kommer att företaga.


Nessie har kanske inte utomjordiskt ursprung, men en livs levande dinosaurie är inte fy skam det heller.


MVH/UFO-Norrköping

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards