Alla inlägg den 21 maj 2020

Av Fester Bestertester - 21 maj 2020 20:06

Jag har sparat och gnetat och har några hundringar i plånboken. Tack vara det kan jag gå till bästa puben God vän för några stora starka. Med mig följer Bosse Rulltårta som vanligt. Jag hoppas på en trevlig stund och att det är många läckra tjejer där. Om det kniper kan jag bjussa på en cider, man är väl en gentleman.


Hela världen möts på god vän. Där finns chilenare, juggar och araber och de är asschyssta. Inte stela och tråkiga som svennar. Och Fikret i baren har lärt mig hur man beställer en öl på arabiska, det var ju festligt.


Om en timma är vi på plats. Vi ska rulla hatt hela kvällen och halva natten. Det är på God vän det händer.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 21 maj 2020 17:50

Jag drabbades av hastigt uppkommen upphetsning när jag var på stan förut. Det var så många läckra killar, det bara kryllade av dem. Jag behövde nå klimax och det illa kvickt. Jag gick in i en klädaffär och lånade ett provrum. Väl därinne drog jag ned byxor och kalsonger och greppade min snopp. Det tog bara några minuter så var jag klar. Skönt och härligt var det. Det borde vara lag på att kommunen ska tillhandahålla runkbås här och där. Vi med stark sexdrift ska inte behöva smyga med det, vi måste få utlopp för våra lustar.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 21 maj 2020 00:15

Jag vänder mig direkt till Staffan Stolle. Jag ber dig att starta ett forum där du och jag blir admins. Forumet ska handla om psykisk sjukdom. Vi kommer att växa och bli stora, för psykiskt sjuka finns det gott om i landet.


Vi får inte moderera lika hårt som det forumet du skapade förra årtiondet, då dör debatterna och folk avskräcks från att skriva. Personangrepp kan vi se mellan fingrarna med, om de nu inte är riktade mot oss admins. Då blir det ip-ban för gott.


Tänk på saken. Du kan behöva ett forum som hobby och lära upp mig. Jag är pensionär, så jag har tid (och lust) att hänga frekvent på forumet. Tänk på saken, Staffan Stolle.


PS: Vi kan få in pängar på annonser. DS.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards