Alla inlägg den 12 juni 2020

Av Fester Bestertester - 12 juni 2020 22:04

Oxascanden gjorde susen, nu har jag lugnat ned mig. 20 milligram räcker för att göra mig skön, men de går ur kroppen rätt fort, så jag skulle vilja ha 20 mg till att ta till. Jag kommer att prata sport med AE, men även be om mer benso. Men det gör jag varje gång jag ringer. Att ständigt vara påverkad av mediciner är finemang och lika skönt som en fylla. Synd att det inte är god smak på tabletterna, öl är ju gott.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 12 juni 2020 21:16

Min kontaktperson går inte att få tag i, jag har ringt flera gånger denna vecka. Det innebär att jag måste ringa akutenheten. Jag vill ha lite snabba piller, no questions asked. Stesolid och fentanylplåster är det jag vill ha. De säger när jag ringer dem (AE) att de inga tabletter ger, men det stämmer inte, det gör de visst. Ikväll blir det alltså allvar, inget sport- eller filmsnack. Önska mig lycka till.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 12 juni 2020 17:22

Det var jag och Mannen med militärkepsen som satt vid Stortorget. Var övriga lirare höll hus vet jag inte, men man kan inte träffa alla varje dag. Vi hade varsin påse öl och lät oss väl smaka. Faktiskt åkte det förbi en snutbil, men grisarna såg inte att vi drack. Skönt. Mannen med militärkepsen gick in i buskarna och bajsade och eftersom han ofta gör det hade han med sig en rulle toalettpapper. Själv pinkade jag flera gånger. Jag vattnade buskarna och Mannen med militärkepsen gödslade dem. Vi inte bara festade, vi tog hand om växtligheten.


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 12 juni 2020 01:49

Jag la mig på sängen för nån timma sedan, men inte somnade jag. Vände och vred på mig och fick snart nog. Jag gick upp. Nu dricker jag läsk och röker. Kommer att sitta uppe hela natten, för imorgon ska pappa få besked om han får rullstol eller inte och jag ska vara med för att lära mig hur man fäller ihop den. Tror inte jag behöver utbildning i hur man kör den, det är väl bara att brassa på. Sen blir det blodprov och efter det Mötesplats Helknas. En fullspäckad dag. Usch.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards