Alla inlägg den 15 juni 2020

Av Fester Bestertester - 15 juni 2020 21:48

Nej, vet ni vad? Jag är så sugen på att träffa en karl, jag suktar efter en riktig klump till karl, kallad björn på gayspråk. Jag försitter ingen tid, efter den inledande handskakningen är det jag som tar ett skoningslöst grepp och visar vart skåpet ska stå. Vi rullar runt på golvet med styva muskler och styva ni vet vad.


Kanske tar jag honom på vardagsrumsbordet, kanske fightas vi hela vägen in till sovrummet. Man vet aldrig på förhand hur en match slutar, eller hur den utspelar sig. Jag är redo att gå tio ronder om så krävs, innan jag utropas till segrare. Jag gillar ju att dominera och det får man ju inte göra om man förlorar. Då är det bara att ställa sig på alla fyra och se glad ut.


Kanske går jag en titelmatch innan veckan är förbi, det är det jag hoppas på. Men returmöte vet jag inte om jag orkar med. Man ska vara mörbultad efter en match, man ska ha lite smärta. En match i veckan är alldeles lagom.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 15 juni 2020 21:14

Nu har jag lugnat ned mig, men det tog nästan två timmar. Jag sitter och mår rätt bra. Hjärtat har lugnat ned sig och oron försvunnit. Tänk vad två små tabletter kan göra. Jag mår så bra att jag hoppar över att ringa AE ikväll, en annan klarar sig själv. Jag har inga planer på att ta mitt liv och inga planer att ge vika för vad rösterna säger, skulle de komma tillbaka. Så här bra har jag inte mått sedan i eftermiddags. Ingen ångest och inga symptom. "Finemang sa Mobergskan när hon fick en unge med hantag i ryggen".


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 juni 2020 20:25

Jag klev ur sängen tidigt, men omtänksam som jag är gav jag lilla frugan sovmorgon. Jag väckte henne halv fem, men tydligen var det för tidigt för mitt lata stycke, så jag fick ta ett bastant tag i hennes öra och dra upp henne från den mjuka och sköna madrassen.


Jag ställde henne i köket och hon kokade ägg och bryggde kaffe och det gick som en dans. Jag blev så klart glad och beslutade att hon skulle få andas frisk luft. Det är tryckande sommarvärme ute, så hon hade bara en morgonrock på sig. Inga skor, då de slits så förskräckligt. Det innebar att hon hoppade högt när hon trampade på småstenar och jag inte hoppade, men skrattade, högt.


Att ha henne i koppel går som en dans. Det är naturligtvis strypkoppel, det är effektivast när man vill sakta ned henne när hon far fram som den djungelvilde hon är. Jag behövde bara snärta till henne ett fåtal gånger då hon kan vara lite slö med att lyda mina kommandon. Men "stopp", "full fart framåt" och "sitt ned" har hon lärt sig.


Nu har jag stuvat undan frugan för idag, men lita på att jag släpper upp henne ur källaren imorogn också. Då ska hon massera mina fötter och rygg och efter det ska hon få ställa sig i köket och steka fiskpinnar. Jag räknar med att frugan behagar mig som hon bör, då mannen är skapelsens krona.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 15 juni 2020 19:17

Det började med oro i kroppen och sinnet. Jag retirerade till sängen och la mig, men det blev bara värre. Reste mig upp och gick ut i köket där mina livsviktiga mediciner finns. Fick i mig två tabletter Oxascand, nu får jag se om de funkar.


Det är meningen att jag ska klara mig ett dygn på 20 milligram Oxascand, det är ett hån. Ett hån som heter duga mot mig. Okej, jag har andra lugnande att ta till, men de är svagare än Oxascand, de kan jag lika gärna vara utan.


Ångest är något otroligt jobbigt, man är färdig att hoppa ur skinnet eller hoppa från köksfönstret. Ångest kan döda. Än har jag inte fullt utvecklad ångest, men försämring kan komma hastigt.


Jag hade tänkt att inte ringa akutenheten ikväll, men gör jag det gör jag det av desperation, inte för att jag är sugen på att snacka.


Har du aldrig upplevt ångest är du bara att gratulera.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 juni 2020 18:46

Kranen som kan fixa det mesta, Goran, var förbi i sin flotta BMW. Med sig hade han en flaska ryskt brännvin som han tog 250 kronor för. Jag hade bara 200 på mig, så de resterande 50 kronorna får han imorgon.


Goran blåser man inte om man vill ha hälsan i behåll. Jag får väl pantsätta något jag har liggandes så att han kan få sin femtiolapp imorgon. Han säljer även tabletter, rakhyvlar, batterier och guldföremål, men det är inget för mig. Ge mig en flaska sprit och jag är nöjd.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 15 juni 2020 17:40

Glada gänget satt i en park idag. Jag och de andra väntade ivrigt utanför Systembolaget och klockan tio vällde vi in och grabbade tag i burkar och flaskor. Jag köpte tio Bellman, nån en hela Jägermeister, Mannen med militärkepsen Marinella. Blandad kompott med ett syfte: att få oss berusade.


Vi gick sedan till en närbelägen park och som vi trivdes, som vi skrattade, som vi drog historier. Öl ska drickas i sällskap med andra och att göra det i varmt och skönt väder höjer stämningen ytterligare.


Tyvärr blev jag nekad att handla när jag gick tillbaka till Systembolaget för påfyllning. Men jag gav Mannen med militärkepsen en tia och fick smaka på hans vinblask.


Jag satt säkert i en tre, fyra timmar på bänken. Det var vansinnigt trivsamt även fast jag var utan dryck på slutet. Det här måste vi göra om, grabbar. Vi ses vid Systembolaget fem i tio.


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 15 juni 2020 16:58

Jag har idag pratat med en kvinna. Pratat med, det var inte illa. Jag som mest sitter hemma och pratar för mig själv fick alltså ett kjoltygs fulla uppmärksamhet i några minuter. Det är stort.


Naturligtvis var det vårdrelaterat, men det kan kvitta, jag blev glad ändå. Damen jag pratade med sa en positiv sak om mig och det tackar jag för. Kvinnor vänder annars bort huvudet med avsmak när de får syn på mig.


När jag går och lägger mig ska jag tänka på samtalet vi hade och tillåta mig att drömma lite. Hon vill kanske bli min flickvän, fast hon inte sa det rakt ut. Att prata, och det med en kvinna, är riktigt stort.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 juni 2020 15:44

Min lata kontaktperson behagade svara i telefonen efter flera dagar utan att lyfta på luren. Denne sa att jag skulle infina mig på mottagningen halv tio på torsdag morgon. På morgonen! Det är ju då jag sover som bäst.


Vidare sa han att jag var svajig. Hur kunde han veta det? Jo, det är förmodligen akutenheten som skvallrat, då jag ringt dem varje kväll.


Jag framförde min önskan om mer lugnande medicin och vi ska prata om det på torsdag. Det är nämligen så att jag ska få min spruta Zypadhera då. Hela Zypadhera-gruppen kommer inte att vara där, kanske blir jag ensam.


Det är jobbigt att springa på mottagningen. Det optimala vore att få medicinen utkörd av mobila teamet. Då slipper jag gå ut och kan sitta hemma med ugnsfolie om huvudet.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards