Alla inlägg den 19 juni 2020

Av Fester Bestertester - 19 juni 2020 16:48

Jag sitter ensam denna dag, en dag de flesta firar. Men jag har ingen att fira med och ärligt talat är jag för trött för att brottas, så jag har inte beställt hem någon kille. Kanske lägger jag en beställning imorgon, vi får se. Jag stoppar upp något i baken så länge, det får duga.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 19 juni 2020 15:24

Kompisen ringde förut, han berättade att han ringt akutenheten under natten. Vilket sammanträffande, det gjorde jag också. Hans mamma ramlade igår och höll på att slå i huvudet (hon är över 90) och det gjorde honom uppjagad. Minns inte vad han sa att AE sagt till honom, men tror han fick rådet att gå och lägga sig. Det rådet får man nio gånger av tio. Själv sa jag att jag ville komma förbi AE och hämta två svaga lugnande preparat, men kom aldrig iväg. Vilken tur att AE (akutenheten) finns även fast de inte kan hjälpa. Att få prata av sig funkar det också.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 19 juni 2020 15:19

Tyvärr är jag bjuden på samvaro i Ektorp, en utspark från Idrottsparken. Jag ska vara där klockan sex. Jag orkar inte gå till affären idag, så jag tar bara med mig tre folköl. Jag sitter helst ensam hemma, men får ta mig i kragen och gå på sånt jag är bjuden på. Vill ju inte tappa kontakten med de två vänner jag ska träffa. Vem vet, det kanske blir trevligt.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards