Alla inlägg den 6 juli 2020

Av Fester Bestertester - 6 juli 2020 22:31

Nu har det gått snart en vecka utan att blod runnit från mitt anus. Jag har tagit det lugnt och bara fört upp smala objekt i stjärten, typ pennor och minimajs. Något måste jag få ta till när upphetsningen är ett faktum. Jag har alltså inte haft sex på jag vet inte hur många dagar. Jag kör kanske på lite väl hårt, det är klart att ringmuskeln tar stryk. Men nu har jag späkt mig och kommer fortsätta att göra det fram till helgen åtminstone. Inget grövre än mitt långfinger släpps in i min ändtarm.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 6 juli 2020 21:39

Jag ska inte klaga i onödan eller överdriva, jag mår rätt bra. Det finns ingen anledning för mig att ringa akutenheten, AE, och det känns skönt. Dessutom mår jag bra utan att ha medicinerat mig till det måendet. Tror jag har tretton Oxascand kvar i köket och dem blir det att spara.


Tyvärr är jag kroppsligt sjuk och har bland annat smärtor i vänster hand och under höger bröst, men jag lever osunt, så det är inte konstigt att min kropp tar stryk. Jag har levt med de symptomen i flera år, jag kan vänta flera år till innan jag söker vård för det.


Nu ska jag fortsätta dricka läsk och njuta av IFK Norrköpings seger i fotbollsallsvenskan. Jag kanske ringer ett samtal, men då blir det till min fotbollstokiga vän, inte till AE.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 6 juli 2020 21:06

Snoka vann mot IFK Göteborg, det var ju fina fisken. Man leder tabellen med hela fem poäng. Dessutom har man stänkt in sjutton mål på sex matcher. Det blir nästan tre mål i snitt per match. Jag ska tillåta mig att drömma om ett fjortonde SM-guld för Snoka. Man kanske slutar en bit ned i tabellen när säsongen summeras, men just nu vill jag bara njuta av framgångarna. Härliga IFK!


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 6 juli 2020 20:05

IFK (Norrköping) leder med ett noll mot Götet bakom flötet. En endast sjuttonårig islänning har gjort matchens hitills enda mål. Såg det över datorn och det var grannt. Jag sa att IFK skulle vinna med två noll till en kompis och jag kanske får rätt. Uj, vad nervös jag är, en hel halvlek kvar att uthärda.


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 6 juli 2020 17:13

Jag har idag begagnat mig av min så kallade mikrovågsugn, en elektronisk ugn man kan värma mat i. Det blev rester från igår, spaghetti och köttfärssås. Det smakade utmärkt och jag skänkte min lilla fru en tanke.


Frugan får en heldag i den mysiga källaren. Vattnet som hon dricker ur tillbringaren bytte jag i förrgår och torrfoder har hon kvar också, så jag slipper gå ned till henne.


Nu ska jag ta mig lite punsch och sedan telefonera med min gode vän Nils-Erik. Jag slår vad om att han också ätit förstklassig mat, då han har en fru som är skicklig vid spiseln.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 6 juli 2020 17:02

Jag mår bra för en gångs skull. Började dagen med medicinhämtning, sedan blev det Mötesplats Helknas och efter det boendestöd. La mig på sängen när jag var klar med mina sysslor och nu har jag stigit upp efter en vederkvickande sömn. Att ringa akutenheten och gråta finns inte på kartan, jag mår bara bra. Ska det hålla hela kvällen?


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards