Alla inlägg den 10 juli 2020

Av Fester Bestertester - 10 juli 2020 18:46

Jag tror att engelska Premier League har fyra platser till Champions League. Det innebär att avslutningen av ligan blir rafflande, då Leicester ligger fyra med en poäng ned till Manchester United. Jag ogillar starkt Manchester United, ett jäkla gullande med dem. Och att bara kalla dem United borde bara deras fans få göra, ungefär som när jag säger IFK om IFK Norrköping. Man är långt ifrån ensamma om att ha ordet United som namn. Jag hoppas på ett Champions League utan Manchester United, hur som helst. Heja Leicester!


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 10 juli 2020 17:29

Jag sitter hemma hos Bosse Rulltårta och dricker en folköl. Vi ska gå till puben T och dricka och se på TV. Kanske blir det att ragga också, om lämplig brud dyker upp. Visst har jag så jag kan bjuda på en cider eller två. Det är lite finare klientel som går till T jämfört med God vän, men det är inga problem. Jag har nämligen skjorta på mig. Bosse hälsar till er, han är liksom jag iklädd sina finkläder. För övrigt anser jag att God vän bör förstöras.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 10 juli 2020 17:16

Jag väntar på en kille, vi kan kalla honom Johan. Han gillar liksom mig killar, så det blir nog bra, det här. Jag bjuder på några öl och på stereon kommer jag att spela Bronski Beat, Donna Summer och annan fin musik.


Johan har en fin kropp och den ska jag klämma och känna på. Jag tänkte börja lite försiktigt med att vrida om hans arm, sedan får vi se om det blir regelrätt brottning eller bara lite gos.


Hoppas vi hamnar i säng, jag vill ha full tillgång till hans kropp, inte bara hålla handen. De killar som kliver över min tröskel får räkna med omild behandling. Brottning är ju kul!


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 10 juli 2020 17:04

Jag kommer snart att ringa akutenheten, AE. Hoppas jag får prata med Sofie, hon är klämmig. Fast Susanne eller Monika funkar det med. Jag tänkte börja med att klaga på min snålt tilltagna medicinering, sedan blir det kallprat om väder och vind. Och sport. Varför sitta och ha det tråkigt när man kan ringa någonstans och prata bort en stund?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 juli 2020 14:56

Jag köpte mig en ryggsäck idag av märket Haglöfs. Den var dyr, något på 2300 kronor, men jag ville ha den, så jag köpte den. Min gamla är smutsig och i dåligt skick efter över 20 års användning. Nu får jag leva på snabbmakaroner fram tills den sjuttonde, då pensionen kommer.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards