Alla inlägg den 18 augusti 2020

Av Fester Bestertester - 18 augusti 2020 19:04

Jag har kontakt med en man som vill köpa Nintendosaker. Jag har tyvärr slarvat bort min första konsol, NES:en, men spel till den har jag. Och de två standardkontroller som medföljde vid köpet och en större med joystick.


En fem, sex spel till Game Cube har jag också, plus två så kallade Game and watch: Doneky Kong och Fire attack.


Spelen säljer jag för en hundring styck, förutom första två Zelda och Metroid, de vill jag ha 200 spänn för. Game Cube-spelen vill jag ha 150 spänn för.


Om han köper detta kanske han vill ha annat Nintendorelaterat också, såsom tidningar och reklamblad. Men de släpper jag endast till ockerpriser. Vill han inte köpa får syrrans son ärva sakerna.


Detta blir ett finfint tillskott i kassan som annars ekar tom.


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 18 augusti 2020 14:05

Jag är nu hemma över resten av dagen och natten, ska vara tillbaka på avdelningen klockan tolv imorgon. Jag fick med mig rikligt med medicin och läkaren varnade mig och sa att jag skulle få blåsa i alkomätaren när jag kommer tillbaka. Jag är så trött på tjatet från vården, jag rör ju inte starkvaror längre. Ett par 2,8:or är för fasen inte mycket att bråka om. Skulle jag blåsa positivt säger jag bara "me no understand", då läkarklanten ej är svensk. Vi bor i brännvinsbältet, vi i Sverige, det måste vården ha förståelse för.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards