Alla inlägg den 21 augusti 2020

Av Fester Bestertester - 21 augusti 2020 15:24

Jag har inte fått i mig tvåmedicinen och kommer inte att ta fyramedicinen på utsatt tid. Jag smäller i mig allt på en gång precis innan jag går och lägger mig, enklast så. Fast jag har ju min drömmedicin Stesolid, den kanske jag tar om en stund. Undrar hur man blir på 40 milligram? Pigg och alert, klar i skallen, vill jag vara.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 21 augusti 2020 14:23

Frugan är synnerligen dålig i köket, hon kan inte ens koka ägg. De två ägg hon kokade till min frukost gick sönder och det är inget jag tolererar. "You bad, go to sleep" sa jag med barsk röst. Jag hade god lust att sopa till henne, men jag är en modern make som behandlar min lilla fru oerhört väl. "Shut up, sleep" blev det sista jag sa till henne innan jag drog igen källardörren med en duns. Nu får vi hoppas att hon bättrar sig i köket, annars får hon leva resten av sitt liv inlåst. Jag kan alltid köpa mig en ryska för pengarna, de är både stiliga och har en naturlig undfallenhet gentemot mannen. Jag börjar få nog av min lilla fru.


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards