Alla inlägg den 1 september 2020

Av Fester Bestertester - 1 september 2020 17:49

Frugan värmde mig en burk Soldatens ärtsoppa och den smakade utsökt. Jag åt upp allt på en gång även fast det räcker till två måltider. Sedan gjorde jag som så att jag fyllde burken med vatten och gav till lilla frugan. Hon fick på så sätt i sig rikligt med både vatten och ärtsoppa utan att jag behövde lägga en enda krona på hennes bastanta måltid. Efter maten fick hon diska det som fanns i diskhon, en nästan daglig syssla för henne. Hon är bättre på att diska än att laga mat, jag har aldrig behövt höja rösten då all disk blir ren. Vilken duktig liten fru jag har.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 1 september 2020 17:33

Jag tog mig ett bloss utanför Mötesplats Helknas och en kvinna som sporadiskt går dit kom fram och tiggde en cigg av mig. Hon fick en och jag passade på att fråga vad hon hette, men hon svarade att det inte hade någon betydelse, eller nåt sånt. Tjejen ser rätt bra ut, men är vräkt från sin lägenhet och har problem med drickandet. Henne skulle jag vilja bli tillsammans med. Ta en öl med, kramas, ta en öl till med och pussas. Mmm...


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards