Alla inlägg den 4 september 2020

Av Fester Bestertester - 4 september 2020 23:38

Jag har idag köpt en liten flaska punsch, bara 200 milliliter. Den ligger på 26 procent, så visst kan jag få i mig en flaska på en och samma kväll. Jag dricker det nu och till det har jag flera sorters tilltugg, bland annat kanelsnäckor som Nils-Eriks fru bakat, men även godsaker från konditorn nere på byn.


Frugan har haft en matfri dag, men jag funderar på att samla ihop smulorna från kakfatet och bjuda henne på det. Det blir trevligt för henne att få festa till det en sen fredagkväll.


Jag har inga åtaganden imorgon, kattmat till frugan är redan inhandlad, så det gör inget om jag sitter och fyllnar till, jag kan ligga och dra mig så länge jag vill. Ah, vad skönt med lite egentid, att få rå om sig själv på behagligt avstånd från en ryande liten toka till fru.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 4 september 2020 17:40

Jäklar så bra jag mår. Ingen ångest, inte ens lite oro. Tack, Herren, Skaparen för att du lät mig få Stesolid, min må-bra-medicin nummer ett. Jag har inte behövt gå ut och snurra, jag har ro i kroppen att sitta still eller ligga på sängen. Jag har levt med återkommande (ej konstant) ångest, att må bra hela dygnet är jag inte van vid. Jag mår så pass bra att jag tror jag ska på hårdrockafton med en kompis o hans tjej imorgon. Det du pallar med pallar jag med. Jag känner mig som en hel människa igen.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 4 september 2020 17:13

Kompisen, av vissa kallad Tore Varulv, har konstant ont om pengar. Jag tyckte väl lite synd om honom, så jag erbjöd honom att få min pant, mest ölburkar, och han nappade. Det räckte till ett paket cigg. Se där, alltid något. Jag är så snäll och omtänksam, inte sant?


MVH/Fester Bestertester

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards