Alla inlägg den 5 september 2020

Av Fester Bestertester - 5 september 2020 17:56

Jag gör ett sista försök att få sprutt på UFO-Norrköping. Deltagande i expeditioner är ett måste, jag kan inte ge mig ut själv och spana, det kan vara farligt. Dessutom kommer jag att ta betalt för smörgåsarna och kaffet vi har med oss, då det är svårt att få in pengar i förskott när jag handlar skaffning. Du som medlem behöver inte vara med på allt, men viss närvaro och visst ekonomiskt bidrag är ett måste. Nu får vi se hur det går.


MVH/Er sektionschef

Av Fester Bestertester - 5 september 2020 16:48

Jag har varit ensam i köket och gjort kvinnosysslor. Jag öppnade en burk mjuk kattmat, eller om man ska kalla den blöt, och la innehållet på ett fat. Avslutade med att lägga på en skiva knäckebröd. Ja, det stämmer, jag har lagat mat åt frugan. Knäckebröd är bra, då får hon lite tuggmotstånd, vilket är bra för hennes dåliga tänder.


Kanske stannar jag i källaren och tittar på när lilla frugan äter. Det ser så roligt ut när hon kastar i sig maten med händerna. Av säkerhetsskäl får hon inga bestick.


Jag lägger en hel del tid på min lilla toka, men det är hon värd. Jag tror bestämt jag utser mig till Motalas bästa äkta make.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 5 september 2020 16:41

Jag har snålat och gnetat, så jag har en femhundring att sätta sprätt på. Det blir puben, men inte Titans som så ofta annars, jag ska till ett ställe jag bara varit en gång på förut. Tydligen kommer det en massa hårdrockare dit, det kan bli intressant. De kanske är lättraggade, de där heavy metal-brudarna. Själv kan jag inte så mycket om hårdrock, jag gillar dansbandsmusik bättre. Klas-Yngvez och sådana grejor. Jag sprutar deodorant i armhålorna och drar iväg. Jag kommer snart, X.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 5 september 2020 16:19

Jag tog första duschen på två veckor och applicerade roll on och bytte kläder. Kalsongerna jag hade innan duschen var helt nedbajsade så de åkte i tvättkorgen. Jag ska på puben ikväll och vill vara ren och fräsch. Pub + hitta kvinna = inte omöjligt.


Det är hårdrockafton på puben jag ska till, så jag blir väl ensam normal människa bland en massa så kallade metalheads. Kompisen är sådan och han kommer.


Nu läger jag mig på sängen och väntar på kvällen, så jag får ge mig iväg. Rock on!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 5 september 2020 01:43

Jag söker killar som vill ha sig en rejäl omgång från topp till tå. Jag vill prova hela min arsenal av brottningsgrepp och få dig att kvida av smärta, sedan tar jag dig med förnyad storm och skänker dig denna gång njutning som aldrig förr.


"Sweet pain" sjöng KISS på 70-talet och ljuv smärta kan jag lova dig. När du efter matchen ligger slapp och lealös i min säng ska jag ta hand om dig som den lilla parvel du innerst inne är.


Garanterad penetration och garanterad njutning. Vad väntar du på? Skicka iväg ett PM till mig snarast.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards