Alla inlägg den 10 september 2020

Av Fester Bestertester - 10 september 2020 21:51

Jag lyssnar på Slayer och just nu låtar från EP:n "Haunting the chapel". De sjöng något om "hell awaits" och det är namnet på bandets andra fullängdare. Låten är "Chemical warfare" och jösses när man hörde den för första gången. Lite annat än pling-plong på synthen, den förbaskade musikstilen som frodades likt ogräs på 80-talet.


En annan är ett första klassens metal-head. Jag är långhårig, jag är skäggig, jag är alkoholist. Dessutom har jag en ny tröja jag aldrig burit: Bathory och ett av bandets (enmansshowen) senare alster.


Hail Satan och rock on!


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 10 september 2020 21:04

På fredag kommer tre vänner på besök, tre riktiga "hunkar" jag lärt känna genom RFSL. De är mulliga och härligt håriga, precis som jag vill ha karlar. Vi ska dricka lite starkt och titta på brasiliansk hårdporr, sedan får vi se vad som händer.


Jag är alltid redo för att gå en brottningsmatch, men att brotta ned tre stora, starka karlar på en och samma kväll klarar jag inte. Jag får sikta in mig på den jag finner läckrast och gå hela vägen med honom.


Jag har dubbelsäng, jag har alkohol och jag har glidmedel. Det plus några villiga grabbar är receptet på en lyckad kväll och natt. Snart är det fredag, snart är det dags...


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 10 september 2020 20:44

Mitt lag, mitt kära Snoka, så ni ställer till det. Man har tappat en två noll-ledning till två två. Fasligt dåligt, kusligt dåligt. Det var ju för fasen i år det skulle bli guld igen, istället får man harva i botten med konstant skräck för degradering. Jag tror bestämt jag lägger ned mitt fotbollsintresse, jag blir bara arg då resultaten så ofta blir tvärtom mot vad jag önskar. Bu för ett Snoka på dekis.


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 10 september 2020 20:20

Jag har börjat få oro, har suttit med den i några timmar och den är tilltagande. Snart kan den övergå till ångest och då kan vad som helst hända. Tyvärr kan jag inte medicinera med Stesolid, då jag sitter och dricker starköl. Det ska mycket till för att dö på den kombon, men jag vill inte ta några risker.


Jag funderar på att ringa akutenheten för ett lugnande samtal, det kan hjälpa. Det blir inget sportprat, jag vill prata allvar, prata mående. De brukar vara så förstående där uppe på sjukan.


Tänk om jag ger mig ut och irrar och snuten tar mig. Jag har en förmåga att bli inlagd (mot min vilja, LPT) och det får inte hända. Jag har ju inte varit på fri fot en månad ens. Poliseskort till sjukhuset igen, nej tack.


Oförmögen att ta min benso får jag dricka upp de fem starköl jag har kvar och hoppas att jag ska bli lugn och fin. Just nu säger jag bara bläää!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 september 2020 19:55

Mitt IFK Norrköping leder med ett mål mot noll mot fusk- och mygelklubben Östersunds FK. En av IFK:s långhåriga slynglar har gjort matchens enda mål och det tackar vi för. Fast man kan ju tycka att spelarna borde ha råd att gå till frisören, de tjänar ju ofantliga summor. Nåja, jag tror på seger och elva segerrusiga hippies i vit tröja med blå stjärna när slutsignalen ljuder.


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 10 september 2020 19:46

Jag och lilla frun är hemma efter en förträfflig dag hos min gode vän Nils-Erik. Hans fru bevisade åter hur skicklig hon är vid spiseln, hon serverade rotmos och köttkorv. En delikat måltid där vi alla åt med god aptit. Det var kul att se min lilla snärta äta med bestick, hemma hos oss äter hon mest med händerna.


Sedan drog Nils-Erik och jag oss undan till herrummet och bläddrade i hans ekivoka magasin. Vi skrattade och lovade varandra att ge våra fruar en omgång. Jag menar inte knytnävar, jag menar lite romantisk tid i sovrummet.


Nu är frugan och jag hemma och jag ska ha en sexig stund med henne, den lättfärdiga lilla skökan från djungeln. Jag är tyvärr inte förmögen att få fart på mina genitalier, men jag ska nog kunna se till att jag blir tillfredsställd ändå. Jag ska få henne att kvida om nåd och mig att frusta som en tjur.


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards