Alla inlägg den 12 september 2020

Av Fester Bestertester - 12 september 2020 23:30

Jag är nu uppe i 35 milligram Stesolid och 40 milligram Oxascand. Jag har inte kommit till ro av den dosen, så jag får väl kasta i mig några piller till. Letal dos är det inte fråga om, sådana mängder har jag inte hemma, jag vill bara komma till ro. Den som ändå hade lite starköl, det vore alla tiders att vara lullig. Stesolid hjälper, men inte fullt ut.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 12 september 2020 20:29

Jag spelar AC/DC, "For those about to rock" och innan den "Highway to hell". Två bra skivor av ett bra band. Ska kanske spela en skiva med Brian Johnson på sång, vi får se. Dessutom blir det en hel del Motörhead och kanske lite Venom. Min skivsamling är skaplig, men inte direkt stor. Men jag har de enligt mig viktigaste albumen. Mest hårdrock och lite punk. Nu är det dags att stoppa in en ny skiva i spelaren.


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 12 september 2020 19:59

Jag har nu drabbats av ångest. Önskar att den vore förlamande, för då kunde jag lägga mig på sängen och försöka sova. Jag går upp i varv av ångest och går ut och går utan mål. Alternativt trampar runt i lägenheten.


Jag har tagit två tabletter Stesolid och kommer att fylla på med mer. Jag får ta fyra om dagen och det lär det bli idag. Jag är glad att jag fick byta från Oxascand till den lite starkare Stesolid, men den gör inte underverk.


Ångest. Ångest. Ångest. Sällan upplever jag en hel dag utan joxet, men van vid den blir jag aldrig.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 12 september 2020 19:43

Jag var nere i källaren förut och bjöd lilla frugan på ny kattmat. "XXX är ett välsamakande foder med möra kött- och fiskbitar i en saftig gele. Ser gott ut och luktar som om de vore hemlagat! Varje måltid innehåller omega 6 med rätt kombinationer av vitaminer och mineraler som uppfyller kvinnnans dagliga behov. 730 dagars hållbarhet!"


Det är uppdelat i 44 portioner, därmed har jag fixat frugans mat de närmaste månaderna. Hon äter rejäl kattmat varannan dag och torrfoder vissa andra dagar. Bara hon inte sväller upp som en spärrballong, men mat måste hon tyvärr ha, så jag får chansa.


I hennes efterblivna land äter de råttor och spindlar, att få sig prima kattmat till livs är en lyx jag gärna unnar henne. Jag tar hand om min fur. Min tokiga lilla fru.


MVH/Vän av ordning

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards