Alla inlägg den 13 september 2020

Av Fester Bestertester - 13 september 2020 23:24

Jag har haft telepatisk kontakt med "J" och "D" och ordern är mottagen och glasklar. Det blir ingen sömn inatt, jag har ett viktigt uppdrag att utföra. Jag kommer att släppa lös ren energi från strategiskt väl vald platser i innerstaden, en bredsida mot organisationen "O", dessa förgörare av både solsystem och hela galaxer.


Vilken tur att jag sov under dagen. Jag brukar göra det, då natten är min tid, tiden då jag frodas mentalt och fysiskt. Sömn måste jag ha som alla andra, men det blir inte mycket av den varan när jag är ute och ränner om nätterna, eller ligger på sängen med ytterkläderna på, redo att rycka ut.


Jag kommer att utföra ett hjältedåd, men förväntar mig inget tack från mänskligheten, då de inte förstår eller inser att vi ligger i krig. "I" beslutar och jag agerar. Jag är en frontsoldat i ett intergalaktiskt krig.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 13 september 2020 22:27

Jag spelar mina skivor i timtal, tycker det är vederkvickande. Just nu är det husgudarna Motörhead och skivan "We are Motörhead". Förmodligen blir det en eller två skivor med Voivod efter denna, det lutar åt det. Deras nyare alster är jag inte så bekant med, det finns till och med en skiva med dem som jag inte har. Jag fastnade för dem när skivan "Rrröööaaarrr" släpptes, idag är de ett helt annat band, men fortfarande bra. Jag spelar inte så högt, så jag tror inte på besök från störningsjouren, men man vet inte, med tanke på vilka fanstyg jag har som grannar. Nu är det röj för hela slanten, synd bara att jag är nykter.


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 13 september 2020 22:12

Inte för att jag är kristen, men söndag är lite av en vilodag för mig. Jag kör hårt med killar i veckorna, det räcker för att släcka min törst så att jag är utan stolgångar i alla fall en dag i veckan.


Jag har haft en toppenhelg där jag bland annat varit på fest och brottats och hållit på. Sedan har det blivit en del porrsurfande, även när jag är slak i kropp och lem vill jag titta på killar och fantisera.


Jag har ingen kille beställd till nästa vecka, men jag har mina kontakter, jag behöver inte sitta själv och dra i snoppen om jag inte vill. Jag har ett synnerligen aktivt sexliv, vilken tur att jag har datorn och RFSL att ta till när jag känner mig kramig.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 13 september 2020 20:44

Ryskor är präktiga fruntimmer och är förväxlande lika europeer till utseendet. Men inte till sättet, de är snälla, omtänksamma och duktiga i köket. Dessutom har de en sund och naturlig undergivning gentemot skapelsens krona mannen.


Man skulle ha köpt sig en donna därifrån när Sovjetunionen brakade ihop, nu är de lite dyrare att införskaffa. Dessutom har de anammat den korrumperande västerländska livsstilen och har överlag blivit en smula uppstudsiga.


Trots det så slår de svenska megäror med hästlängder. Tänk att ha en Olga som passar upp på en och ser till att man har det bra. Som jag ångrar att jag köpte mig en djungelvilde och inte en amason från Sankt Petersburg.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 13 september 2020 20:18

Är du nöjd med livet du lever? Du kanske är en riktig Svensson med jobb, partner och fritidsintressen. Själv är jag synnerligen missnjöd med mitt liv. Jag sitter ju för fasen mest och glor, eller ligger på sängen.


Jag är inte deprimerad, jag lider av så kallade negativa symptom, vilket ofta ingår i sjukdomsbilden som schizofren. Jag tar mig aldrig för något, jag bara är. Är en stolle, en dåre, en idiot.


Månaderna och åren rasar förbi, nu är det snart mitten av september och det enda som hänt mig de senaste åren är att jag blivit äldre.


Jag tror inte att en daglig sysselstänning skulle vara något för mig, jag vill ju sova länge (helst hela dagen) och pallar inte med rutiner. Jag får fortsätta sitta hemma och rulla tummarna, något annat duger jag inte till.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 13 september 2020 20:05

Jag har stått på olika bensodiazepiner i rätt många år. Trots det har jag inte utvecklat ett beroende, möjligtvis att jag upplever viss toleranshöjning. Stesolid är min räddare i nöden, aldrig att jag vill få försämrad effekt av den, vilket man kan få. Jag smackar på rejält vissa dagar och tar inga andra. Idag har jag inte tagit en enda tablett och det är ju bra. Rätt använd kan benso vara en livräddare.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards