Alla inlägg den 16 september 2020

Av Fester Bestertester - 16 september 2020 21:49

Nu är jag skönt avslappnad och lullig. Jag har fått i mig nästan en hel flaska konjak och känner hur livsandarna återvänt. Det blir bestämt en herdestund med min fnoskiga lilla fru. Jag skrubbade henne imorse så jag hoppas att hon inte luktar illa. Jag har potensproblem, men penetration är inte allt. Jag kan känna och klämma och smiska gumpen röd som den vackraste av rosor. En fru har man inte bara för att få tråkiga sysslor utförda, denne har en kropp att erbjuda och jag tänker ta för mig av den ikväll.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 16 september 2020 20:46

Jag står på 20 milligram Stesolid, vara jag har dagsdoser på 15 milligram hemma, för att komma upp i min maxdos får jag hämta en extra på mottagningen. Men jag har inte behövt ta mer än fem eller tio mg och har en hel del sparat.


Min bekant ringde förut och undrade om jag hade någon Stesolid till övers och jag svarade ja. Jag har lagt två i plånboken, han ska få dem imorgon när vi träffas. Därmed bryter jag mot lagen, vore otur om han stoppas av polisen med påsarna tabletterna ligger i. Det står mitt namn på dem, men jag kommer i så fall att neka och säga att han måste ha tagit dem olovandes från mig.


Jag vill inte bli beroende och tar inte Stesolid bara för att jag har dem hemma. Men det kommer inte att hända ofta att jag ger bort, kompisen får försöka klara sig på det han har eller få det utskrivet av läkare.


En gång är ingen gång. Inte sant?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 september 2020 18:12

Jag har varit till Systembolaget och köpt en flaska Xanté, en söt och god spritdryck. Den gick på hela 254 kronor, men jag slantade upp. Man måste ju få unnat sig lite godsaker ibland.


Jag försöker hålla i pengarna, det betyder att lilla frugan får gå över till en kost bestående av frukt och endast frukt. Jag har varit hos Olssons i 22:an och fått fallfrukt av dem. Jag sitter i favoritfåtöljen och njuter och frugan smaskar i sig delikat frukt nere i källaren.


Jag har redan öppnat flaskan och som det smakar. Sött och gott, plus att man blir lite rusig. Jag njuter och det vet jag att tokiga lilla frugan också gör. Hon på sitt sätt och jag på mitt.


MVH/Vän av ordning

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards