Alla inlägg den 17 september 2020

Av Fester Bestertester - 17 september 2020 23:45

Jag har fått min furstliga pension idag och kommer att sätta sprätt på den fortast möjligt. Jag ska handla starköl imorgon, kanske tio stycken, då vet jag att jag har så det räcker hela dagen. Sen blir det kanske en pizza, det var länge sedan. Kanske beställer jag några hårdrocktröjor också, från välkänd distributör. Jag har inte långt kvar att leva, jag sätter guldkant på tillvaron närhelst jag kan.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 17 september 2020 19:13

Jag har idag avnjutit fiskpinnar och potatismos. Det var frugan som ordnade maten till mig och jag åt med god aptit. Fiskpinnarna var aningen brända, men pulvermoset var närmast perfekt. Jag blev så glad att jag gav frugan en klick potatismos, jag vill ju bara hennes bästa.


Det blev fiskpinnar över och de ska jag äta imorgon. Då får frugan kalasa på Friskies. Jag bjuder henne inte på människomat två dagar i rad.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 17 september 2020 19:01

Miljöpartiet ska byta ett av två språkrör och flera stollar inom partiet (alla miljöpartister är stollar) suktar efter att bli språkrör. Bland annat en kärring som är partiets "talesman för biologisk mångfald".


Det låter faktiskt som en vettig sak, biologisk mångfald. Dock hycklar partiet, då de inte vill ha mångfald av människor. De europeiska folken ska ju förintas och ersättas av afrikaner och araber. Var är tänket om "biologisk mångfald" då? Gäller det bara djur och växter?


Jag hoppas detta skitparti åker ur riksdagen vid nästa val. De är endast kommunister i grön skrud.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 17 september 2020 18:35

Jag kommer inatt att patrullera stadens gator och se till så att "O" inte ställer till med något ofog. Men jag gör det efter mörkrets inbrott, det är då folk är som sårbarast. Jag hoppar över kvällsmedicinen så jag inte blir slö och trött, sedan tar jag på mig skorna och ger mig iväg. Sova gör jag efter att jag uppnått de väntande stordåden, någon gång på morgonkvisten. Jag räddar er igen. Och igen. Och igen.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 17 september 2020 18:15

Jag har köpt Stormtroopers of death's skiva "Speak English or die". "What's that spot on your head, do you use it to see?" sjunger de på en av låtarna. Jag hade den på vinyl, men tänkte att jag skulle köpa om den på CD och det gjorde jag. Vem vet, snart kanske skivan bränns på bål av PK-svin med tanke på den låten och den texten. Globalister och PK-svin ska in och pilla på allt, förstöra och utrota. Men min skiva tar de inte ifrån mig.


MVH/Fester Bestertester

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards