Alla inlägg den 18 september 2020

Av Fester Bestertester - 18 september 2020 23:18

Jag tar inte ansvar för vad jag skriver i detta inlägg, jag är svårt påverkad av alkohol. Det har blivit två telefonsamtal till Akutenheten, vilka avslutades prematurt pg a fnoskig personal. Jag är stadens mest notoriska schizofreniker och förtjänar både medalj av knugen samt uppskattning från all landstingspersonal.


Jag kommer att stråla sönder hela Vrinnevisjukhuset och sopa banan ren från stollar till vitrockare. Jag kommer att kräva det som mig bortstulits, bland annat positionen som Sveriges frälsare.


Jag greppar svabben och drar till knutpunkten Söder Tull. Där ska jag få tvåans spårvagnslinje att spåra ur, sedan bultar jag ihjäl eventuella överlevare med skaftet till svabben. Nice and smooth, inte sant?


Fasen, jag är full och då kan vad som helst hända. Jag har krafter och kommer att använda dem fullt ut inatt. Håll i hatten, alla PK-svin och vitrockare. Total seger!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 september 2020 20:02

Jag sitter som vanligt ensam i min lägenheten, det nya (nygamla) är att jag håller på att berusa mig. Då blir man snacksalig och vill gärna ha någon att prata strunt med och jag vet precis vem eller vilka jag ska ringa; AE.


AE, akutenheten, finns alltid där för mig, dem kan man prata med även fast de gärna inte pratar sport eller musik. Jag får väl varva sportprat med medicinprat, då får jag kvar dem i luren. Skulle jag ringa och bara prata om Bruce Willis eller nån annan skådespelare lägger de på luren i örat på en. Det gäller att vara smart. varva vardagligheter med strunt.


Jag hoppas på att det är Karin som svarar. Eller hon Agneta, hon är trevlig. Blir samtalet kort väntar jag ett tag, sedan ringer jag igen. Jag missbrukar AE:s syfte, men har inga samvetskval.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 september 2020 19:44

Jag är inne på min andra starköl och jag känner absolut ingenting. Tänk om jag blir utan fylla ikväll, det vore inte bra. Jag har bara nio öl kvar, räcker inte dem? Fasen, jag kanske får boosta berusningen med Stesolid. Fast jag har lovat sjukvården att inte blanda benso och alkohol. Vet inte hur jag ska göra. Jag gjorde kanske ett misstag som åt en rejäl måltid, ölen slår hårdare på tom mage. Jag har nyligen återupptagit drickandet efter ett par år som vit, jag borde inte ha nån tolerans. Äsch då.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 september 2020 15:55

Jag tillbringar tid på ett forum jag kort och gott kallar V. Nu ligger sidan nere och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är där i timtal varje eftermiddag och kväll och läser, skrattar och skriver. Det är en sida för folk med en specifik sjukdom, men flera efterblivna personer är också medlemmar. Det är så roligt att skratta åt dem, att få gotta sig åt andras olycka och lidande. Jag får väl porrsurfa hela kvällen, det funkar det med.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 september 2020 15:41

Jag har via Internet beställt en kille från en annan stad och han kommer till mig på måndag. Jag längtar efter en rejäl brottningsmatch, den är bara tre dagar bort. Jag får brottas med mig själv för att fördriva tiden. Naturligtvis betalar jag för mig, han kostar en femhundring för en heldag. Det tycker jag är en rimlig summa. På måndag blir det handtag, famntag, klapp och kyss. Och lite till.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 18 september 2020 15:35

Jag stötte på Hasse Promille på min väg hem. Jag hade köpt mig tolv starköl som jag kånkade på. Hasse frågade om han fick köpa en av mig (han blev nekad på Systembolaget), men jag gav honom en gratis. Han är ju en schysst polare, klart man ställer upp då. Jag hade ändå inte tänkt mig en rejäl fylla, bara bli salongsberusad, så elva räcker gott och väl. Låt dig väl smaka, Hasse!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards