Alla inlägg den 19 september 2020

Av Fester Bestertester - 19 september 2020 22:50

Jag känner mig ensam och vilsen och kommer att råda bot på det med ett samtal till akutenheten, AE. Hoppas jag får prata med en kvinna, kjoltyg är vad jag tarvar. Jag kommer att samtala om sådant som är viktigt för mig (sport) och hoppas att luren ej slängs på i örat på mig. Snart är det dags, AE får avsätta en kvart till mig och mina behov.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 19 september 2020 21:39

Om du som läser detta är kvinna och ej har potatisnäsa är du välkommen att skicka ett PM. Kvinnfolk med potatisnäsa går fetbort, det är fult som stryk.


Jag söker någon att överösa med kärlek. Klart att jag vill begagna mig av din heligaste kroppsöppning, men en kvinna bör man kunna samtala med också, inte bara tumla runt i sängen med.


Jag är måttligt bildskön och har en villig lem. Vad mer kräver du? Skicka ett meddelande så kanske du blir min för alltid. Jag håller tummarna så de blir blå.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 19 september 2020 21:20

Jag har stretat på sedan 2007 med Sveriges mest skurrila blogg. Jag har bloggen som hobby, men visst är det kul att folk tittar in och läser. Besöksantal är inte superviktigt, jag har bloggen som säkerhetsventil, to let off some steam every now and then. Men ändå...


Jag har i kanske en veckas tid haft över 100 besökare om dagen och det gör mig orolig. Är det perverterade seriemördare som vill skinnflå mig och göra lampskärmar av mig, eller är det en rysk offensiv?


Jag funderar på att spåra var ifrån mina besökare kommer och skulle inte bli förvånad om de kommer ifrån Kronobergshäktet eller självaste Rosenbad. Jag skakar om makten med mitt fylledravel och det är faktiskt smickrande.


Du som läser detta, lämna gärna en kommentar om hur du hittade hit. Jag är nyfiken och samtidigt lite skraj.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 19 september 2020 20:44

Jag är inne på min femte öl och mår toppen. Jag har inte tagit mina psykmeds på två dagar och känner inget dåligt mående. Jag tror bestämt jag friskförklarar mig.


Tänk de schizofrena stackare som lever i konstant psykos. Jag hade en psykos år 2006, sedan dess har jag varit frisk och kry som en nötkärna.


Jag går snart o lägger mig och kastar i mig ett par tabletter bara för att jag har dem utskrivna, inte för att jag behöver dem. Jag mår toppen, en annan är fullt frisk.


MVH/HerrX

Av Fester Bestertester - 19 september 2020 20:18

Jag hade glömt att jag hade dåligt med punsch, så jag gick inte till Systembolaget idag. Sicken miss! Nu har jag bara lite blask på botten av flaskan kvar och det räcker inte för att dämpa min törst, min lust för starkvaror.


Jag får gå ned i källaren och ta för mig av min lilla fru. Når jag klimax med min djungelvilde blir jag fint avslappnad och min törst kan om inte släckas så i alla fall minska. Frugans kloaköppningar (anus och vagina) ska bli mina ikväll.


Blir jag tiifredsställd är det jag som slänger till henne ett torkat grisöra som ett tack. Prima godis för en hund, furstlig måltid för en djungelapa.


Nästan en hel helg utan starkvaror, det är ren tortyr.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 19 september 2020 19:42

Det är lördag kväll och jag räknar timmar tills min nya kille kommer till mig. Han väger tyvärr under 100 kilo, men ser söt och relativt vältränad ut på bilderna han skickat. Han har en rätt stor pung med mycket hår på, den ska jag raka.


För mig är sex viktigt, kallprata kan jag göra med grannarna. Jag vill ha hårda tag med olika grepp och gärna med handbojor. Vaniljsex brukar man väl kalla lugna samlag? Det är inget för mig; Jag är hårdhomo!


Jag ska försöka att undvika utlösning, för dra i snoppen måste jag göra dagligdags. Jag sparar på krutet så jag kan frammana en veritabel kaskad i både ändtarm och ansikte på måndag när min nya kille kommer.


Mitt liv krestsar kring sex, men än sen då? Samla på frimärken kan du göra själv, jag vill rulla runt med ett stadigt grepp om min sängkamrat.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 19 september 2020 19:03

Min tokiga lilla fru fick bekänna färg idag. Hon skivade och stekte kassler och till det hade jag potatis och sås på påse. Det var väl själva fasen att hon är så oduglig i köket. Jag fick tillrättavisa henne fysiskt flera gånger och trots det blev slutresultatet mediokert.


Potatisen var ej färdigkokt och såsen klimpig. Jag blev naturligtvis arg och röt åt henne: "In the basement. No food!" Vidare klatschade jag till henne för att hon skulle förstå allvaret i sitt misslyckande.


Jag är värd ätlig mat, jag är värd en bättre fru. Hon kommer att straffas, hon får ingen mat förrän på måndag. Så här får det inte gå till.


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards