Alla inlägg den 23 september 2020

Av Fester Bestertester - 23 september 2020 21:36

Det har blivit modernt att gå runt med skägg. Vältrimmade skägg, buskiga skägga, vita skägg, svarta skägg. Jag gör det själv, men bara eftersom jag är för lat för att raka mig, men gjorde det i helgen, så nu ser man ut som man ska igen.


Det är en trend som kommit från invandrare från mellanöstern och länder bortom där. De har fått sveriges alla karlar att se ut som grottmänniskor. Skägg är fult och trender från knasländer bör man ej låta få fäste.


Jag ser till att raka mig minst en gång i veckan. Snart kanske det räknas som hets mot folkgrupp att vara slät i ansiktet.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 23 september 2020 20:40

Jag satt med polarna på Stortorget, vår oas, en fin plats att sitta och dricka på. Jag köpte en öl och ett kvarter brännvin och fick i mig allt. Men jag bjöd Mannen med det illröda ansiktet på en hutting, han hade lite dåligt med dricka.


Finske mannen reste sig för att kissa i buskarna och hans bakdel var mörk. Han hade gjort i byxan, men det är sådant som händer när man festar hårt. Jag vet själv hur det är att gå omkring med avföring i kalsongerna, men det torkar och stelnar efter ett tag.


Mannen med militärkepsen var väldigt törstig och fick slut på öl. Han gick iväg till Systembolaget på egen hand, men kom aldrig tillbaka. Fyllecell? Det fixar han, han hamnar där säkert en gång i veckan.


Det var så trevligt att jag satt kvar ett bra tag efter att jag gått torrt. Har lite ont om pengar, så jag handlade inget mer. Jag måste ju ha råd med en fylla imorgon också.


Vi ses utanför Systembolaget fem i tio imorgon bitti, mina vänner.


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 23 september 2020 20:26

Jag sitter i Nils-Eriks vardagsrum, i hans fåtölj, och mumsar på delikata punschpraliner och till det dricker jag Xanté och punsch. Nils-Erik sitter i soffan bredvid och vi har det så bra. Vi röker, dricker och äter. Ute i köket är våra stolliga fruntimmer, de har disk att ta hand om.


Jag bläddrar lite förstrött i hans FiB Aktuellt och tror bestämt att jag ska visa lilla frugan några bilder. "You train and get nice body. You give me sex every day. Doggy style so I slipper se ditt fula ansikte".


Nils-Erik spexar, han imiterar potatisnäsan. "Öööh.... hum, hum... öööh... vi såg det inte komma, vi har varit naiva, öööh..." Potatisnäsan som minsann "blev förbannad på riktigt" när några kulturberikare eldade bilar. Asgarv på sin plats!


Vi har det så trevligt och jag har ingen lust att gå hem än. Det blir att nyttja en så kallad taxi, en bil man beställer för att förflytta sig från punkt A till punkt B. Frugan kan jag stoppa i bagageluckan.


Nu är jag skönt berusad och Nils-Erik likaså. Men det är vi värda.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 23 september 2020 20:16

"Ska vi plocka medicin i mitt kök, du och jag, wow, wow, wow. Ta vad du vill ha." Nej, jag tror bestämt jag går och lägger mig. All benso jag tagit har gjort mig trött. Men törs jag missa Clozapinet en dag till. Blev ingen i helgen eller igår. Då blir det psykos. Psykooos. Psycho. Psycho boy.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 23 september 2020 19:57

Jag ska få en spårvagn att spåra ur, sedan spränger jag en XXX på stadsbiblioteket. Något stort måste ske och det kommer att ske redan inatt. Jag har tröttnat att leva på samhällets baksida, att tvångsmedicineras (injektioner) och att behandlas som paria bara för att jag har en så kallad psykossjukdom.


Jag har inte förmåga att utföra goda stordåd, så då får det bli ett ont. Jag kommer inte att skada någon, men reptilianer och medlemmar i Omnicron kommer jag att jaga och förinta.


En medalj kommer jag att belönas med, men även en större penninggåva. Tack för det, potatisnäsan. I natt, i natt, tra la la la.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 23 september 2020 18:58

Jag är ämnad att utföra ett stordåd. Kanske en så kallad masskjutning, det är populärt i främst USA. Eller så blir det jag som förmedlar kontakten mellan aliens och människor och får en medalj av president Trump. Det är inte meningen att jag ska sitta här och glo och se dagarna fladdra förbi utan att göra något. Jag har en mycket hög IQ, ska jag låta den gå till spillo?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 23 september 2020 18:26

Jag fick i mig åtta starköl igår och det gav mig inte så mycket. Det kostar pengar och är skadligt för hälsan, plus att jag glömde medicinera igår. Jag får väl hanka mig fram på 2,8:or i fortsättningen. Jag blev inte upplivad, jag blev bara trött.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards