Alla inlägg den 1 juli 2021

Av Fester Bestertester - 1 juli 2021 21:56

Jag tog upp min stolliga lilla fru från källaren och ställde henne vid spisen. Gav henne en konservburk gulaschsoppa och sa till henne i skarpa ordalag att värma den. Jag har pli på fruan, hon lydde utan att säga ett enda ord. Soppan var jättegod och naturligtvis fick hon några skedar plus att hon fick slicka rent burken så långt ned som hennes tunga gick. Efter maten ville jag vara ifred, så jag ledde varsamt ned frugan till källaren och sa åt henne att lägga sig på madrassen. "You scream I punch" sa jag till henne och drog igen dörren. Nu behöver jag inte mer mat, jag är däst och belåten. Så klart att frugan ska få komma upp ur källaren imorgon också, ny matlagning väntar. Av det enklare slaget, då min lilla toka är usel vid spisen. Nej, nu ska jag ta mig ett glas punsch.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 1 juli 2021 21:40

Jag vill gå i skoningslös närkamp med en kraftig karl och ta grepp på och få grepp tagna på mig själv. Någon att tumla runt i sänghalmen med, helt enkelt. Det lutar åt att jag bokar en karl via RFSL imorgon. Jag har inte haft något i rumpan på flera dagar och som jag saknar att bli uppborrad. Analpluggar är sköna, men helst vill jag ha äkta vara. Jag är i toppform och vill släppa loss med en skön kille snarast möjligt. Tänk att ha levt i celibat i över en vecka. Inte underligt att jag går omkring med vrålstånd hela dagarna.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 1 juli 2021 20:59

Jag skriver detta till min vän Staffan då jag behöver hans hjälp med vårt nya projekt. Borde vara en enkel sak att fixa, men jag är så oteknisk och vet inte hur man ska göra. Kolla din mejl eller mejla mig och fråga vad jag vill. Vi måste få till lite schwung i vårt nya projekt och jag tror att mitt sätt är vägen att gå. Tillsammans tar vi Internet med storm.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 1 juli 2021 20:19

Lugn, Sune, jag har inga planer på att lägga ned bloggen. Inte nu när vi har så trogna läsare. Mitt nya projekt tar inte all tid i anspråk, jag kommer att fortsätta blogga. Inte kommer jag att svika UFO-Norrköping heller då det arbetet är livsviktigt. Men det vore bra om jag kunde få ekonomisk hjälp att köpa in bröd, pålägg och kaffe, så det inte bara är jag som står för fiolerna. När tiden är mogen kommer jag att ge er adressen till min nya sajt, vilken jag driver tillsammans med en gammal vän.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 1 juli 2021 19:36

Hej på er, kära läsare. Jag har idag fått veta att herr X har sjösatt ett Internetprojekt med hjälp av en vän. Han kommer att lägga en hel del tid på det arbetet, men jag hoppas att han kvarstår som medlem i UFO-Norrköping. Han är inte direkt superaktiv, men en del expeditioner har han varit med på. Dessutom är han en mästare på att färdigställa nödvändig skaffning att ta av när man ligger ute i fält. Bränn inte allt krut på ditt nya prjekt, spara lite till kampen.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 1 juli 2021 17:26

Har medicinerat med Lergigan och Stesolid. Jag orkade inte gå till mottagningen för mer Stesolid, jag har så jag klarar mig här hemma på köksbordet. Kanske testar jag 50 milligram Stess idag, det borde man bli lugn och skön av. Vill bara bli skönt avslappnad i kroppen och lägga mig på sängen. Jag har inget att göra uppe, jag borde ligga mer på sängen. Tyvärr har jag ofta oro som tvingar upp mig, det gillar jag inte. Aaah, Stesolid, du är en räddare i nöden.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 1 juli 2021 16:05

Jag har ett sexpack 2,8:or och en starköl i kylskåpet. Alldeles för lite och inget jag får ett rus på. Jag försöker dra ned på drickandet då jag har diabetes, men det är svårt. Jag vill gärna sitta med en kall öl i våfflan när jag surfar på nätet. Dra ned ska jag göra, men inte sluta. Fast jag kanske gör ett nytt försök att bli fri från ölen imorgon eller i övermorgon. Eller dagen efter det. Vi får se.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards