Direktlänk till inlägg 1 juli 2021

Släpper inte bloggen

Av Fester Bestertester - 1 juli 2021 20:19

Lugn, Sune, jag har inga planer på att lägga ned bloggen. Inte nu när vi har så trogna läsare. Mitt nya projekt tar inte all tid i anspråk, jag kommer att fortsätta blogga. Inte kommer jag att svika UFO-Norrköping heller då det arbetet är livsviktigt. Men det vore bra om jag kunde få ekonomisk hjälp att köpa in bröd, pålägg och kaffe, så det inte bara är jag som står för fiolerna. När tiden är mogen kommer jag att ge er adressen till min nya sajt, vilken jag driver tillsammans med en gammal vän.


MVH/Herr X

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Tisdag 2 juli 20:37

Idag kom jag inte ur sängen förrän runt halv tre på eftermiddagen. Gick med stapplande steg till mataffären och hem. Turligt för mig fanns det kvar varma lunchlådor och jag nappade åt mig en. Sedan hem för ytterligare vila på sängen och därefter slaf...

Av Fester Bestertester - Måndag 1 juli 20:54

Det kom aldrig någon order igår, trots att jag låg i starblocken. Jag slösade drygt en meter aluminiumfolie helt i onödan. Fast än är det en hel del kvar av kvällen och hela natten, så man vet aldrig. Jag tar kampen, jag slår tillbaka intrång på vår ...

Av Fester Bestertester - Måndag 1 juli 00:21

UFO-frågan tas på största allvar i krokarna kring Medelhavet och denna gång kommer lite nytt om Italien, en stolt nation med ett storslaget förflutet. UFO-Italia leds av ingen mindre än Luigi Makaroni, en ärrad frontkämpe. Han är själv en abductee, h...

Av Fester Bestertester - Måndag 1 juli 00:04

Senare idag ska jag gå till socialkontoret för att hämta en slant. Bra, för det finnss hål att stoppa den i. Målet är att ha pengar över efter att jag handlat nudlar, snabbmakaroner och fiskpinnar. Planen är att gå till bästa puben God vän på fredag ...

Av Fester Bestertester - Söndag 30 juni 20:02

Aldrig kan man få vara riktigt glad. England kvitterade precis mot Tjeckoslovakien och går för seger. Jag avskyr självgoda engelsmän och deras skryt om att de minsann hittat på forbollen. Allt som behövs nu är ett mål på extratiden för engelsmännen s...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards