Alla inlägg den 2 juli 2021

Av Fester Bestertester - 2 juli 2021 23:39

Släng inte bort din röst på ett PK-parti likt de åtta vi har i riksdagen idag. Rösta radikalt, rösta SOS. SOS står för "Samlingen för oberoende seloter" och ska inte tolka som något semitiskt som lamslagit världen genom falsk religion.


SOS är vägen framåt. Som vallöften har vi höjda barnbidrag, höjda anslag till försvaret, höjda pensioner, skattebefrielse för ålderspensionärer, höjd a-kassa, höjda löner för poliser och sänkt bensinpris. Mer av allt är vårt motto.


Stoppa u-hjälpen och stäng gränserna så har vi råd att finansiera våra löften. Vissa tycks tro att det apologetiska partiet SD är vägen framåt, men de håller på att kompromissa bort hela sitt partiprogram i ett fåfängt försök att bli accepterade av makthavarna och de enögda nyhetsförmedlarna.


Rösta radikalt, rösta SOS! Det är dags att ta upp knytnäven ur fickan och slå tillbaka.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 2 juli 2021 17:15

Jag och en kompis har dragigt igång ett nytt projekt. Politikprat.com är adressen. Där talar vi (skriver) från hjärtat och räds inga ömma tår. Tvärtom söker vi dem så vi kan få trampa rejält på dem. Vi är gamla politiker båda två med smak för det osmakliga. Vi är burleska, vi är skurrila, vi är garanterat politiskt inkorrekta. Ta dig en titt på sajten, vet jag.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 2 juli 2021 16:19

Jag var på Mötesplats Helknas i nästan två timmar och det var väldigt givande. Det blev fyra koppar kaffe och en punschrulle. Det blev många glada skratt åt övriga besökare, de är oavsiktligt humoristiska. Efterblivna Sollan var där, mannen som alltid pratar om kommunen var där och mannen som snöat in på religion var också där. Vilket festligt gäng! Nu väntar en tråkig helg innan jag kan gå dit återigen.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 2 juli 2021 00:01

Vad händer i natt? Blir det sömn eller irrande på gatorna? Blir det ett samtal till akutenheten, AE, eller inte? Jag är inte det minsta trött tyvärr och vet inte om jag har ro att lägga mig på sängen. Jag vill vara som vanligt folk och sova mina åtta timmar om nätterna, inte sitta och uggla framför datorskärmen. Sedan är jag förbaskat trött på pratet i huvudet som hela tiden finns där. Röster som tjatar och kommenterar så fort jag gör något. Ville och Valle, ni kan dra åt helvete. Tacka vet jag Florian, han är schysst. När Florian talar då lyssnar jag. Får jag någon sömn i natt eller inte, bäste Florian?


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards