Direktlänk till inlägg 4 juli 2021

Fortsatt pratsugen

Av Fester Bestertester - 4 juli 2021 20:57

Kompisen och jag har pratat färdigt för idag, men jag är fortsatt pratsugen. Jag har ingen att ringa förutom akutenheten och känner mig så ensam. Jag vill snacka bort en halvtimma eller så och vill denna gång dryfta mitt mående, inte bara snacka sport. Jag spelar fortsatt musik för att distrahera mig, men det funkar lite sådär. Jag vill tala med en förstående kvinna, inte en trött och oengagerad manlig skötare. Kvinnor gillar jag bäst inom vården, även fast det finns ett undantag. Han jag tänker på känner mig sedan gammalt och vi kan snacka om det mesta. Men för att få träffa honom måste jag vara inlagd och på den avdelning han jobbar. Det är fullt upp med måendet när man har schizofreni.


MVH/Herr X

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Lördag 6 juli 16:36

Ja, jösses vad godis- och snackssugen jag är. Jag har tryckt i mig två kexchokladkakor och två dubbel-Japp. Dessutom har jag en påse ostbågar och en påse dillchipps öppnade. Till det dricker jag Coca-Cola i mängder. Allt detta är ett stort nej, då ja...

Av Fester Bestertester - Lördag 6 juli 00:09

Jag har lite dåligt samvete för att jag råkade glömma bort två UFO-veteraner, dessa i våra grannländer, i en tidigare postning. Man ser inte skogen för alla träd, liksom. De två är Ole D Doff från Norge och Pekka Kekkonen från Finland. De har båda va...

Av Fester Bestertester - Fredag 5 juli 19:32

Good day to you all. This is Luigi Makaroni fron glorious country Italy. As you may know am I the supreme leader of UFO-Italia. Many are the encounters  I've had with aliens, both benevolent and angry. But heed my words when I say I'll never give up,...

Av Fester Bestertester - Torsdag 4 juli 18:44

Jag börjar känna mig färdig för en inläggning på PIVA, psykiatriska intensivvårdsavdelningen. Så trevligt att bli ompysslad och bli välgödd på mat och fika med någon skorpa till eller två. Om jag bara ville skulle jag kunna ringa akutenheten, AE och ...

Av Fester Bestertester - Onsdag 3 juli 22:52

Idag har jag varit lite slö och inte haft någon att brottas med. Vad göra? Jo, fram med analpluggen och stoppa upp den där bak. Inte min största plugg, men det var allt som krävdes för en skön stund. Jag drack mig berusad på vitt vin och satte mig i ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards