Alla inlägg den 7 juli 2021

Av Fester Bestertester - 7 juli 2021 19:23

Här sitter jag och känner och klämmer på mina så kallade man boobs. Två rejäla saker som man kan väga i händerna och leka med. Jag rycker i dem, jag masserar dem, jag klämmer på dem. Naturligtvis fantiserar jag om att det är en kvinnas byst jag har det fint med, det gäller bara att ha lite fantasi. Medelålders man med bröst, det är inte illa.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 7 juli 2021 18:58

Om sex dagar ska jag på min väns begravning. Jag känner mig lite konstig i skallen, jag hoppas det inte är början på en psykos jag upplever. Jag behöver alltså bara härda ut i sex dagar, sedan kan jag bli hur sjuk jag vill. Jag har väl inte accepterat att min vän är borta, vi var ju inbegripna i en konversation på Facebook bara två dagar innan han gick bort. Tyvärr minns jag inte sista gången vi sågs, det skulle jag vilja veta. På tisdag blir du förd till din sista vila, "Åke".


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 7 juli 2021 18:51

Klockan tio ska jag vara på mottagningen för injektion. Redan klockan tio, så dags vill jag sova. Sedan blir man kvarhållen i tre lååånga timmar. Som tur är kan man gå ned på gården och blossa, men lindrar bara lite grann. Jag tar mina tabletter som jag ska, jag vill slippa injektionerna.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 7 juli 2021 18:47

För tredje dagen i rad kan jag inte logga in på forumet Flashback. Det händer inget när jag trycker på "logga in". Inget. Jag skulle vilja läsa igenom eventuella PM och skriva något upprörande, men det går som sagt inte. Jag ser ju att inlägg görs regelbundet, men just jag kan inte logga in och skriva. Jag tror inte att jag är avstängd. Jag har skrollat igenom sidan som avhandlar avstängda utan att se mitt användarnamn där. Inte hjälper det att starta om datorn heller. Jag blir så irriterad.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards