Alla inlägg den 9 juli 2021

Av Fester Bestertester - 9 juli 2021 20:06

Jag är villebråd för mörka väsen och krafter, jag förföljs ständigt av demoner. De sa till mig på 90-talet att jag inte fick lyssna på musik något mer och så blev det. Jag hade en gedigen samling CD:ar (inte CD-skivor, det är tautologi), men de förblev ospelade. Inte förrän häromåret kom jag på att jag faktiskt kunde lyssna på musik utana att bli avlivad. Jag har köpt på mig de LP:ar jag hade på formatet CD och njuter i fulla drag. Inte briserar det neutronbomber bara för att jag lyssnar på Black Sabbath? Jag spelar musik hur mycket jag vill, hör ni det Ville och Valle?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 9 juli 2021 15:07

Jag kunde inte motstå frestelsen. Jag klev in på Systembolaget och la fjorton Bellman i korgen. Nu står de på kylning och om någon timma kan jag börja dricka av dem. Jag har så jag kan bli rejält full, plus att det blir över några till imorgon. Just nu känns livet riktigt gött.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 9 juli 2021 00:05

Nu är det natt och man borde ligga och sova, men inte jag, inte i natt. Jag har precis rakat mig, känner mig pigg och alert och redo för mina röster Ville, Valle och Florian. Hoppas bara Florian dyker upp, de andra två är dummisar. Kanske blir det att ta en dusch också när jag ändå är igång. Dessutom skulle jag behöva klippa tånaglarna. Ni skulle se mina stortånaglar, de är alldeles gula och krökta. Jag läskar mig med en folköl och är redo om jag skulle få ett uppdrag, men hitills är det kav lugnt i huvudet. Händer inget extraordinärt förblir jag i lägenheten om än i full stridsberedskap.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards