Alla inlägg den 12 juli 2021

Av Fester Bestertester - 12 juli 2021 20:15

Jag har tullat lite av mina starköl jag köpte tidigare idag. Nu börjar jag känna mig lugn och skön, precis som man ska känna sig. Jag har stuckit emellan med lite benso och den boostar fyllan en hel del.


Det blir ingen monsterfylla, men en liten fylla vill jag ha. Jag mår som bäst när jag har några öl innanför västen, jag vill vara salongis varje dag. Jag kommer att dricka max fem starköl ikväll, då jag måste, måste, måste upp skapligt imorgon.


Jag öppnar en öl till snart, jag vill må bra. Jag mår bra när jag är full.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 12 juli 2021 01:18

Det gick ända till straffar, men väl där var italienarna kyligast och slog ut England och tog således hem hela turneringen. Mycket starkt jobbat av ett Italien som missade VM, det förra stora mästerskapet. Nu får alla lag ta nya tag, då det väntar VM-kvalmatcher. Kan Sverige ta sig dit? De har Spanien och Grekland i sin grupp och det blir tufft. Men i natt gläds jag med italienarna och deras välförtjänta guldpeng.


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards