Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Fester Bestertester - 17 augusti 2010 19:13

Nu i festivaltider vill jag, Amiral Kezmut, varna er för dolda faror. Var inte ute och slöa om nättern, ät er havregrynsgröt och se till att sova ordentligt. Alla dekadenta utsvävningar är skadliga. Jag vet att ljummen folköl i plastmugg för en femtiolapp lockar, men jag ber Er att stå emot. I synnerhet i dessa dagar, då Norrköping slår på stora trumman och återlanserar sin Augustifest.


Vem vill bli svårt berusad och få sin analöppning uppbänd av en stålhård penis? Möjligtvis Lennart K Lindström, men han är ett unikum. Alla Er andra ber jag att besinna Er. Låt inte "Augustifesten" bli tillfället då din anala svendom rök. Låt oss enas runt Andromedas artefakter. En annan verklighet är möjlig...

Av Fester Bestertester - 17 augusti 2010 19:04

Rinkeby-svenska??? Vad fan är det för någon styggelse? Detta märkliga tungomål är lika svenskt som Bonniers svenska ordbok. Hur vore det med en jiddish-dito? Det vore något för Bonnier, det.


Själv är jag blond, grönögd och INSNÖAD! Jag har inte tagit till mig mångkulturen. Mer moskeer, fler synagogor. Fram för kosher-märkta råvaror och ingredienser.


Jag lovar att sluta vara rasistisk. Tror till och med jag ska fira Ramadan, så länge ett par huttingar från min plunta går an. Alla akbahr! Dissa rasistiska Sverige!

Av Fester Bestertester - 17 augusti 2010 18:21

Jag lider av paranoid schizofreni och har så gjort ett antal år. Det är en jävulsk sjukdom som berövar dig dina intressen och din livslust. Har varit inlagd ett flertal gånger för att förhindra självmord. Med min diagnos vore det en lättnad att ta den enkla vägen ut, istället för att bekämpa sina inre demoner.


Utöver mina "s-tankar" har jag även så kallade positiva symptom. Det är saker som kan påverka alla fem sinnen. Jag hör saker som inte finns, personer likt "Johan" (den elake) och "David" (den något mindre elake). De kritiserar mig och kommer med vrickade uppmaningar.


Har inte haft några direkta synhallucinationer, men ibland upplever jag lokaler och platser jag besöker som väldigt färgstarka och har även sett skuggor fladdra förbi i ögonvrån. Endast en smula irriterande.


Att vara schizofren är ett helvete. Medicinerna är ett trubbigt vapen. Ibland fungerar dem, ibland inte. Ingen vet egentligen varför de lindrar, eller vad schizofreni egentligen beror på.


Turligt nog lindras ofta symptomen med åldern. Det betyder att jag X som nykläckt pensionär kan se fram emot att tillfriskna. Tills dess ger jag fingret åt Säpo, FRA och Sossarna. X är inget offer!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards